Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Kuka tahansa haluaisi mieluummin laudan tyttöystävän (vaikka sekin on tyttö , hyi helvetti, mut kuitenkin) koska rinnat on todella rumia, ne on rumia liikkuessa ja niissä on todella rumia ominaisuuksia ja ne on todella rumia eri asennoissa jne tätä listaa vois jatkaa
Hyi vittu muistan vieläkin sen yoko videon

Oon traumatisoitunut siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
They are lies.

And heartbreak happens because they are lies.

And i will remember them. Somehow life happens. Like this.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
2022-2026 on ollu niin hirveet vuodet mulle, et mä aion kutsua sitä ihan surutta traumaksi. Oon itkenyt varmaan puoli tuntia tässä tota aikaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Säälittää kun muistelee sitä aikaa ja miten en tiennyt yhtään miten paljon muhun tulee sattuu tulevina vuosina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eunkwang ja hoi yksinään riittää siihen että tästä muodostui trauma. Se ei kuitenkaan lopu siihenkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sen lisäks MOLEMMAT mun kissat kuoli, traumatisoiduin redditissä, kehitin keho/sukupuoliongelman, kind of yritin itsemurhaa, ja luisuin ocd:n kanssa pahempaan tilanteeseen kuin olin edes lapsuudessa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"rakkaus voi parantaa paremmin kuin terapia" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 okei no sitä odotellessa.

Ylös Pohja