Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Toisaalta kysymys on siitä uskooko ennustuksiin vai ei

Siis ihan vaan sen seurustelun kannalta... Niin................. Haluatko uskoa ennustukseesi vai ei :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jos uskot niin toden totta we will be a couple one day

Jos et haluu uskoa siihen vaikka se ennustus on siellä menneisyydessä niin älä sitten usko

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956

Why. That. Happened. I just know it's true koska ei sitä ois tapahtunu. Ei vaan voi tapahtua ilman syytä. En ois ajatellu niin ennen siihen rakastumista jos se ei ois totta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mut en mä kyllä silti pääse eroon tästä mun ikuisesta ongelmasta :D joka btw oli jo verikokeiden aikaan sillon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
En pääse eroon tästä tunteesta. Jos pystyis alkajaisiksi edes sanoo sen sanan ilman kauheaa tunnetta. Mut se ei tuu ikinä tapahtuu. En voi koskaan sanoo sitä sanaa kuten muut ihmiset, enkä ajatella, enkä voi vaan niinkun ollenkaan.... En voi koskaan olla itkemättä sitä asiaa. Eikä se edes tunnu oikeelta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tbh en usko siihen kesäkuuhun mut oispa se niin koska kaipaan sitä ja mikään muu ei voi auttaa mut ei ehkä sekään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mä mietin vaan yleisesti sitä miten yleensäkään seurustellaan tälläsen asian kaa. Mä mietin sitä miten.... Mitä kukaan ees voi sanoo tai.... Ku enhän mä oikeesti edes harrastais seksiä. Se on aika selvää. Niin tavallaa jos päätyy seurustelemaa täst huolimatta ja tavallaan..... Mä en osaa kuvitella sitä. Kai mä sit vaan itkisin koko ajan. En mä tiedä miten kukaan voi ees yrittääkään lohduttaa siinä eikä varmaan ookaan mitään mitä voi tehä. Et kai mä olisin niinku nytkin. Ja kieltäytyisin tietysti seksistä. Ehkä mikään ei vois lohduttaa mua ei ees se että se halais ja pussais ja silittelis mua. (Sitä paitsi sitä ei tapahdu)

Mun ainut toive ois ollu syntyy mieheks ja se ei voinu toteutuu. Kaiken muun kaa mä voin elää. Ilmeisesti. Jos on pakko. Mut tätä mä en saa pois.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mietin kehittääkö miehet ikinä tällästä ongelmaa spermasta tai jtn mut tuskinpa. Ja miksipä kehittäisikään.

Ylös Pohja