Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956

On se kyllä.... On pitkä matka kuljettu kyllä.................

Hyi ei enää ikinä hirveitä mainoksia hyi hyi hyii ostan youtube premiumin vannon vannon vannon vannon TRUST.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ei VITTU i think Saturday night was the FIRST MV i watched

I THINK

kokonaan siis.

Niit pätkii ei lasketa aikoinaan.

Mä luulen et se oli oikeest Saturday night tos 25. Toukokuuta

WHY WAS IT THE FIRST MV I SAW FROM THEM 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂 ei vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
ONKS TOI OIKEESTI TOTTA

sillee mä tiiän kyl mitä tapahtu mut onks se mitä tapahtu totta

(Myös eunkwang)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Huijaukset ei oo ok mulle tbh koska jos sitä ei tapahu nii sillo ei myöskään SAA tapahtua tollasia sattumia. Mieluummin niin kuin vaikkapa taeilista ettei sit oo toivoo alunperinkään. Se taas on törkeetä huijaamista että annetaan toivoa ensin tollasten sattumien/yliluonnolliste juttuje muodossa ja sit se ei pidäkään paikkaansa eikä sitä koskaan tapahdukaan. Oon kirjaimellisesti luullut melkein 6 vuotta, eli ennen kuin rakastuin koko tyyppiin, eunkwangista et siit tulee mun poikaystävä joskus tulevaisuudessa. Eli koska se tapahtui ennen kun rakastuin, niin silleen........... :D se oli aika merkittävä tapahtuma silloin, muistan, vaik en ollutkaan ihastunut siihen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jos luulee vuodesta 2020 asti et jostain tyypistä tulee sun poikaystävä joskus vaikkei alussa ookaan ihastunut siihen tai tiedä sitä, niin se on aik pitkä aika ja kirjaimellisesti koko sun elämä "rakentuu sen ympärille" ja sit saatkin tietää myöhemmin et hei, ei tämmöset jutut ookaan tosia eikä sitä tapahtunu koskaa.

Ei siin mitää mut se on aika pitkä aika.

Ja se oli oikeasti merkittävä asia. Jo silloin timppa jutun alussa ajattelin että Eunkwang (joka oli edelleen tuntematon, verrattuna nyt........ I know mut tiiäät mitä tarkotan..) tulee olee mun bf joo tosiaa se oli täys stranger. Mut nii mä aattelin.

Timppa jutun alussa.

Nii aika sairasta ja törkeetä jos se ei oo totta. Ottaen huomioon miten nää koko asiat on ollu niin merkittäviä ja isoja. Ennen rakastumisia ne on ollu tosi isoja asioita, ja jopa suhteessa muihin ihastuksiin. Koska silloin kun oli NIKO. niin sillon mä ajattelin myös Eunkwang keissiä. Siis sitä että se on vaa joku joka on mun bf joskus. Niin koska mun koko historia ja myös MUUT IHASTUKSET kietoutuu sen (niiden) juttujen ympärille?????? Eli KAIKKI olis valhetta mun elämässä jos ne olis valhetta.

6 VUOTTA. 6 vuotta olis valhetta siinä tapauksessa eli myös sitä rakastumista edeltävä aika olis täyttä kusetusta ja valhetta. Niin onhan se kiva että kaikki mihin uskot oliski valhetta.

Ylös Pohja