Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Ainiin. Tavallaan johonkin 2024 jonnekin asti oli kuitenkin viel silleen rauhallisempaa, koska sillon se kuitenkin oli vielä työpaikalla vaikkei se asunukaan siellä. Sit kun ne duunit loppu niin sen jälkeen tää on ollu ihan helvettiä sen kanssa kaikilla. Pääsiäisenä 25 se oli taas ihan raivona (siks kun mulla oli paha olo). Joten siinä mielessä 2023 ja 2024 osittain oli vielä rauhallisempaa koska sillä oli vielä duunia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Vähän harmittaa ku mutsil oli noin paska miesmaku aikoinaan mut niin varmaa harmittaa mutsia itteensäki näin jälkikäteen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja mä kirjaimellisesti uskon jopa siihen, et mun paha olo alkujaan johtuu siitä.

Se aivan alkuperäinen paha olo, se sietämätön olo lapsuudessa. Se ei suoraan liittyny iskään koska se oli niinku ongelmia jotka on sellasii erilaisii, mut mä vaan tiedän et ne puhkes sen takii. Mä tiedän sen, koska mä muistan kuinka mä vihasin sen huutoa ja mä pelkäsin sitä (tavallaan vähän).

Niin mä vaan tiedän et toi juttu on sen syytä. Eli mun elämä ei ALUNPERIN olis helvettiä jos mulla olis eri isä. Kaikki tää, KAIKKI TÄÄ, on siis ALUNPERIN sen syytä. En viitsi asiasta hirveesti sille huudella, mut ite sen sisimmässäni tiedän et kaikista suurin syy sille miks mun elämä on ollu alusta alkaen helvettiä, tähän päivään saakka, on isä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Viimein ymmärsin edes syyn tälle.

Ne ongelmat on siis eri ongelmia, ja ne ei lähe enää pois kun ne on kerran tullut, mut alun alkaen syy on se.

On hyvä että tiedän edes syyn. Vaikkei se mitään autakaan, mut on ainakin joku jota voi syyttää. Itseni sijasta. Koska mä en lapsena ole voinut olla syyllinen siihen, vaan se syyllinen on ollu kyl isä.

Jos mul ois ollu parempi isä, niin tätä ei olis käyny mulle. En osaa ees kuvitella sellasta elämää. Mun ei tarvis nyt miettiä: "mitä mun pitää tehä"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Oisin muuten kuunnellu lisääkin noit mut alku tuli vastaan ja kaikki meni sen takia päin persettä. Vihaan sitä biisiä :D vaikka joskus taisin mainita sen lempibiisikseni

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jonain päivänä viel tiedän sen mut siihen menee tosi kauan. Yli vuos. Sanotaan 1-70 vuotta tai jotain sellasta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
weekly idol GIF

Nsnsnsnsnnsnsnsnsnssnsnsnsnsnnnnnnnnnnnn

Hshjshdhddvvdkefbrbrmglfbfbfnfngnglglf

Excuse me

I DON'T UNDERSTAND how hes so hot
For fucks sake

Ylös Pohja