Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Voin oikeesti sanoo rehellisesti et syön mieluummin itteni 30 kg lihavammaks jos sillä saisin dysforian pois

Vaihtokaupan tekisin heti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Joku terapeutti vois ens kerralla kertoo mulle sen et miksi mä pystyin yläasteella tehdä päätöksiä ja nyt en. Mä en pelännyt että teen väärin pienestä jutusta. Mä en pelännyt että teen väärin kun nään kavereita. Mä en pelännyt että teen väärin kun menin nukkumaan. Mä en pelännyt että teen väärin kun olin yksin. Mä en pelännyt että teen väärin kun menin suihkuun.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja mä oon niin väsynyt tohon daddy issues läppään. Mua ei oikeesti kiinnosta. Koska mun mielessä noi on täysin eri tilanteita. Se on mun normaali elämäntilanne ollu aina et mun isä ei oo mikään vuoden isä. Mutta se että tykkään jostain hoista niin ei sit taas mun mielessä liity siihen mitenkään. Ja mitäs sitten vaikka jostai syystä ettisinki turvaa? Ei täällä ainakaan saa edes olla ahdistunut turvallisesti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja MITÄ SITTEN? oikeasti MITÄ SITTEN? mä oon niiiiiin väsyny tohon ainaseen vitun samaan läppään. Sori? En voi muuttaa isääni paremmaksi isäksi enkä voi muuttaa miesmakuani niin jos jotkut ihmiset nyt haluu vetää jonku läpän siitä että oooooohhh varmaan sen takia sä tykkäät vanhemmista miehistä niin so be it sitten. Mun mielessä se ei edes liity siihen mitenkään mutta vitsailkaa ny sit mitä haluatte. Koska mun mielestä tää tilanne hoin kanssa (eli ihastuminen siihen) ei liity mitenkään siihen että miten paska tilanne on kotona, KAIKILLE. ei pelkästään mulle, vaan myös äidille.

Must toi läppä on jotenki vaa nii vitun väsyny. Eikä tää hirveesti muutenkaan naurata ku on joutunu elää tollasen ihmisen kaa koko elämänsä. Tosin se oli paljon helpompi ihminen ennen, vaikka ei sillonkaan helppo. En tainnut pitää sen huutamisesta lapsenakaan. Mut nykyään tää tilanne on hankalampi kun ennen.

Ylös Pohja