Jaa no onneks muutki on tehny väärin kaikki asiat muiden mielestä kuten vaikkapa muutamat julkkikset jotka on tehny itsemurhan. Auttaa itse asiassa aika paljon etten oo ainut joka on saatanasta seuraava. Jos ei mitään tee oikein niin ainakin on muita jotka on tehny ihan samalla tavalla.
Loren Cameron. Ensinäkemältä vois periaatteessa ajatella että ois onnellinen jos näyttää noin paljon mieheltä. Mut sit kuitenkin mä ymmärrän todella hyvin miks se teki itsemurhan. Niin mäki tekisin, vaikka olisin jo noin paljon miehen näköinen. Ei sil oo lopulta paljon arvoa kun miettii silti vaan jotain iha muuta
Eiköhän menneisyyden demonit vieny senki. Niin kävis mullekin. Ei transsukupuolisuudesta voi selvitä. Vain kaikista vahvimmat selviää. Vain kaikista positiivisimmat ihmiset.
Kyllä se jo ennusti että itsemurhaanhan mä tuun kuolemaan. Yllättävän pitkään oon kyllä pysyny hengissä mutta kuitenkin. Kyl se päivä lapsuudessa kuitenkin jo kertoi sen että itsemurhahan se on, ennen pitkää.
Truly elämässä ei oo mitään elämisen arvosta. Ei ainakaan jos on trans. Ei kyllä muutenkaan hirveesti, mut toi on vaan yks sellanen mikä on se viimene niitti. Ei mitään järkee enää.
Ja halutaan että jatkan elämää. Eli haluuvat että kärsin lisää, kärsimys vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Sillä tälle ei ole parannuskeinoa. Hrt on niiiiiiiin pieni apu, että en yhtään ihmettele miks joku ei jaksa enää elää senkään jälkeen. Niin turhaa.
Mut katos kun en saa edes sitä pientäkään apua. Joka on kylläkin niin pieni, että sama jos ei saakaan. Hrt vs ei, ero on niin mitätön ettei sillä ole edes väliä. Apu on niiiiiiin mitätön siitä. Ja mä tajuan sen siks ku katoin lorenin kuvia ja ajattelin koko ajan vaan että nii mitä toi auttaa? Se siit.
Ei välttämättä tarvitse tehdä itsemurhaa koska niin moni kuolee ihan normi tauteihinkin
Voihan sitä saada vaikka mitä sairauksia niin ehkä mulle tulee sellainen ja kuolen siihen. Ehkä piankin. Kuka tietää. Joka tapauksessa kovin vanhaksi en elä