qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,950
- AP AP
- #51,841
Tai no ehkä 1+1+1 koska niit on tavallaan 3? Kai.
Ja siis ilman TÄTÄ se ei tarkoittais seurustelua vaan pelkkää ihastusta.
Tässä etenkin toi a, e, u, o, e kohta, jos on tekstitys päällä
Joku nyt sanoo mulle..... Et miks..... Niin kävi. Mä kun vielä muistan sen millasta se oli sillon kun tiesin vaan sen ddaraga tyypin mut ennen kun rakastuin siihen. Kun sillon se oli vaan se tyyppi. Ei kukaan vielä. Vaikka tiesinkin että se on joku ja se tapahtuu, en vain tiennyt yhtään kuka, muuta kun että se liittyy taewoohon erittäin vahvasti. Joten luultavasti mul oli joku aavistus sillon et se saattais sit ehkä olla kpop idoli? Mut tiesin kuitenkin silloin ihan selkeesti ettei siin oo kyse eunkwangista, tiesin et se oli erillinen keissi. Eikä eunkwangin kytkökset taewoohon muutenkaan oo tarpeeks vahvat verrattuna siihen millanen se tunne oli siitä kun tiesin että se on jotenkin todella vahvasti häneen liittyvä.Ja tost kannesta mä sen tiesin ja nää 3 tosiaan oli siinä peräkkäin ja niitä mä katoin silloin:
Sä et voi olla tosissas
Ja jos en ihan väärin muista niin siin oli se lapio (olin ulkona) koska aina oon muistavinani sen.
Vaikka Eunkwang onkin muistaakseni esiintyny sen kanssa. Mut silti. Ja muutenkin ajattelin jo ennen sitä, jo sitä videoo kattoessa et tää ei kyl oo Eunkwangista. Enkä sitäkään tiedä mistä senkin tiesin, huoh.Joku nyt sanoo mulle..... Et miks..... Niin kävi. Mä kun vielä muistan sen millasta se oli sillon kun tiesin vaan sen ddaraga tyypin mut ennen kun rakastuin siihen. Kun sillon se oli vaan se tyyppi. Ei kukaan vielä. Vaikka tiesinkin että se on joku ja se tapahtuu, en vain tiennyt yhtään kuka, muuta kun että se liittyy taewoohon erittäin vahvasti. Joten luultavasti mul oli joku aavistus sillon et se saattais sit ehkä olla kpop idoli? Mut tiesin kuitenkin silloin ihan selkeesti ettei siin oo kyse eunkwangista, tiesin et se oli erillinen keissi. Eikä eunkwangin kytkökset taewoohon muutenkaan oo tarpeeks vahvat verrattuna siihen millanen se tunne oli siitä kun tiesin että se on jotenkin todella vahvasti häneen liittyvä.