Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
Oon laskenu taas tätä rajaa, nykyään suunnitelma on et haen lähetteen 33v 🤡 en kyl tiiä miks ku se hyöty mikä siitä tulee on ihan minimaalinen. Well at least I'm nonbinary joten mitkään asiat ei kuulu mulle todellisuudessa. The real me is a nonbinary person.

Ja siis jos mä jaksaisin, niin mun kandeis vaihtaa juridinen sukupuoli mieheks. Siks ku suomes ei oo x vaihtoehtoo. Huom jos mä jaksaisin. Silleen se ois kiva mut on siin varmaa aikamoinen homma. Ja eihän sekään ois oikein mut on se siedettävämpi juridisena sukupuolena. Toisaalta ei sillä juridisella oo niin hirveesti väliä, sehän on ollu väärä mun koko elämän ja olis väärä sittenkin jos vaihtasin sen mieheks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Oon laskenu taas tätä rajaa, nykyään suunnitelma on et haen lähetteen 33v 🤡 en kyl tiiä miks ku se hyöty mikä siitä tulee on ihan minimaalinen. Well at least I'm nonbinary joten mitkään asiat ei kuulu mulle todellisuudessa. The real me is a nonbinary person.

Ja siis jos mä jaksaisin, niin mun kandeis vaihtaa juridinen sukupuoli mieheks. Siks ku suomes ei oo x vaihtoehtoo. Huom jos mä jaksaisin. Silleen se ois kiva mut on siin varmaa aikamoinen homma. Ja eihän sekään ois oikein mut on se siedettävämpi juridisena sukupuolena. Toisaalta ei sillä juridisella oo niin hirveesti väliä, sehän on ollu väärä mun koko elämän ja olis väärä sittenkin jos vaihtasin sen mieheks.
Siis et vaik rinnat ei kuulu mulle ollenkaan. Siis. It's not me at all. Joten. Mitäpä sitä edes häpeemään ku ei se liity todelliseen muhun mitenkään. Onhan se silti puolielämää ku ei voi elää oikeessa kehossa.

Mut todelliseen muhun mikään noista ei liity koska en oo nainen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Se on vaa hauska koska nonbinaryy ei oo olemas luonnossa vissiin ollenkaan siis intersukupuolisia on mut ei sellast neither vaihtoehtoo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Niin aika jännä että se voi olla ihan sukupuoli-identiteetti mut sitä ei oo luonnos olemas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Both on ymmärrettävä koska sitä on olemas (intersukupuolisuus?) mut neither on aika outo siinä mielessä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
18,5-25: normaali paino. Mustajoki suosii ilmaisua terveellinen paino.

Jaa oon taas tässä

Mutta vyötärönympärys 77cm sekin on kuulemma terveellinen vaan eipä ole muunsukupuolisten vyötärönympäryksestä puhetta vain naisille ja miehille. Pitääkö mun todellakin tässäkin asiassa käyttää naisten vyötärönympärystä vaikka en ole vieläkään nainen (enkä mieskään)? :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Tbh mitä elämää on sellainen että vaikka transitioituisit oot ikuisesti "alkuperäisen" väärän sukupuolen vanki? Kai monet transmiehet käy gynellä. Mikään ei siis muuta mitään. Sitä väärää sukupuolta ei siis millään tavalla saa korjattua todellisuudessa. Siksi ainoaksi vaihtoehdoksi jää itsemurha. Toki todellisen minäni tiedän ja se ei ole nainen eikä mieskään, mutta ei se auta. Joo ei se ole oikea minä mutta silti joudun elämään vale-elämää niin kauan kunnes kuolen. Ja turha Kenenkää selittää ettei joudu koska joudun ja niin joutuu jokainen trans.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja isoin syy sille on se että joudun elämään vale-elämää elämäni loppuun asti vaikka transitioituisin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Jippii mul on kohtalainen masennus tällä kertaa. Ei se kyllä voinnissa näy näköjään vaan mun vointi on erittäin huono :D silti pisteet on vain kohtalaisen masennuksen tasoa. Jee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut tein kans audit ja juomisessa ei oo sen mukaan mitään ongelmaa :D no jippii. Ja must tuntuu siltä et mul ei vois mennä huonommin enää. Ehkä pitääkin alottaa rankka juominen niin kuolisin nopeammin hehheh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
"tamperelainen sampo joenvuori alkoi tanssia julkisilla paikoilla päästäkseen eroon häpeästä"

Jaahas, kokeillaanpa seuraavaksi sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950

❤️🥺

Tbh. I love Dominic. Mutta. Siitä ei tapahtunut niin mitään. Eikä eunhyukista. Eikä huista. Eikä shiyusta. Esim. Ei tietääkseni?

MUTTA. miksi eunkwangista tapahtui? Miksi HOISTA tapahtui? Miksi a:sta tapahtui? Esimerkiksi.

Se ei MITENKÄÄN voi olla niin, että ykskään noista tapahtuu, ja vielä vähemmän kaikki niistä. Siksi kysynkin miten on mahdollista että 3 tän tason sattumaa tapahtuu? Ja sitten niitä ei tapahdu kaikista. Ei taeilistakaan. Ei yutosta (ellei se ollu se japanilainen eikä masatoshi). You get the point.

Miks muutamasta tapahtuu noin ja muista ei mut ne muutamat ei TODELLAKAAN voi olla my future partners, ei missään nimessä? Joten kysyn miksi? Miksi vaikuttaa että olis vaikka ne ei oo?

Erityisesti Eunkwang mietityttää koska se oli niin selkeä. No joo, a oli myös selkeä sinällään ja hoi ja masatoshi mutta en tiedä?!?

Ja dominicista ei edelleenkään mitään tälläsiä muistikuvia, mutta palavia tunteita kyllä senkin edestä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Miten voi rakastaa niin paljon? Tää on ihan outoa.

En ois voinu kuvitellakaa et viel tulee gabryn jälkeen joku uus. Puhumattakaan näin vahva. En voi ees sanoin sitä selittää. Miten vahva se on tiedäksä.

Miten voi rakastaa niin paljon?

Ooh mikä nostalgia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
He's my safety and my home and my everything and if he's in front of me then i can feel better

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
I WILL CRY WHEN MY BBY HOYOUNG GETS MARRIED 💔 ;____; ㅠ :'3

I dont know why this :'3 :D because hes cute maybe?

I will cry 😢😭

Abd listen to his yt playlist 😔😔😔😔😔😔😭😭😭😭😭😭😭

I'll be in love with him forever 😰😰😰😰😰😰😰😰 apua 😰

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
I like Danny but I'm so stupid for some reason that my heart belongs to: hoyoung

Like just i dont know

For some reason

My heart belongs to hoyoung

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mua häiritsee toi edelleen ihan vitusti.

Jotain niin häiritsevää

Ddaraga

Jotain niin... Niin... Niin häiritsevää. Mä en voi unohtaa sitä tunnetta. Mä en vaan voi unohtaa sitä mitä mä koin kun mä katoin sitä. Aikoja sitten. Ennen kun rakastuin hoihin.

I think it means something or then it doesn't mean something.

Myönnän että se oli liian vahvaa ja liian outoa. Myönnän että se vaikuttais siltä että se tarkottaa sitä just. Mut toisaalta ei voi tietää, voi hyvin olla ertä se ei tarkoita sitä.

Voi hyvin olla et mä en KOSKAAN saa olla hoin kanssa.

Se voi hyvinkin olla niin..

Toisaalta voi myös hyvin olla että mä TUUN OLEE hoin kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ei ihme että ajattelen ihastuksiani niin paljon.

Kun ei tätä elämää dysforian kanssa voi oikein elää, niin siksi on pakollakin ajateltava jotain muuta ja unohtaa se. Sitten kehitetään pakkomielteitä ihan mistä ja kenestä tahansa muusta kunhan on jotain johon hukuttaa ittensä jotta elämä olisi edes 1% elämisen arvoista. Eikä se ole. Mutta ainakin masatoshi jne. on elämäni tärkeimpiä asioita.

Ylös Pohja