Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
77,781
Reaktioarvo
2,977
Mut jÀnnÀ juttu on se ettÀ nÀin unta PERIAATTEESSA psykiatristani joka ei kuitenkaan sinÀnsÀ ollut se koska se on tosi ahistava tyyppi noin niinku hoidollisesti aateltuna eikÀ muutenkaan mikÀÀn maailman kivoin yms mut siinÀ unessa se oli kuitenkin eri tyyppi eli periaatteessa pelkkÀ unihenkilö mutta kuitenkin vÀhÀn muistutti sitÀ psykiatria joten okeihhh

Niinh niinh en silti siihen itse ihmiseen oo ihastunut mut siin unes olin kait ihastunut siihen unihenkilöön joka muistutti sitÀ

Juu ja lisÀksi mitÀ vittua

qualitymonkey

ViestejÀ
77,781
Reaktioarvo
2,977
Joo aion kattoo mitĂ€ vittua eunk on taas hutan kanssa sekoillu viime aikoina imnortal songsissa 😼‍💹

Imnortal kyllÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
77,781
Reaktioarvo
2,977
  • Tyköistuvat tai vyötĂ€rölle loppuvat ylĂ€osat:

VÀltÀ suoria, telttamaisia paitoja, jotka pÀÀttyvÀt lantion leveimpÀÀn kohtaan, sillÀ ne saavat sinut nÀyttÀmÀÀn neliöltÀ. Suosi paitoja, jotka voit sujauttaa housujen sisÀÀn, tai kÀytÀ siroja vöitÀ.

Olen neliö :D

mutta tosissaan. Oon pluskokoinen ja ostin LidlistĂ€ l-koon jeggingsit 😭 mitĂ€ 😭

Toisaalta en oo pluskokoinen koska olohousuissa mun pitÀÀ ostaa M

Mutta muuten oon pluskokoinen

JeggingseistÀ tarvitsen XL.

Alushousuista 2XL.

Eikun lidlin plus size teemaviikkoja odottamaan (kuulemma sellaisia on) 🗿

KyllĂ€ suomalaisilla fat admirereilla on nyt juhlapĂ€ivĂ€t kun niin iso osa naisista on lĂ€skejĂ€. Olkaa onnellisia đŸ€”

qualitymonkey

ViestejÀ
77,781
Reaktioarvo
2,977
Oikeastaan oon midsize siks ettÀ voin vaatteesta riippuen ostaa sekÀ standardikokoja ettÀ pluskokoja. Jos olisin rehdisti pluskokoinen niin yksikÀÀn standardikoon vaate ei ois mulle sopiva. Midsize taas seilaa niiden vÀlillÀ (minÀ) ja standardikokoiselle kaikki pluskoon vaatteet on liian isot ja sille kÀy vaan standardikoot eikÀ se koskaan tarvitse pluskokoja.

Ylös Pohja