Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
"
Ihmismieli rakastaa tuttua ja turvallista. Kun olet kerran ihastunut vahvasti tietynlaisiin piirteisiin (esimerkiksi ensimmäiseen listallasi olevaan 60-vuotiaaseen suosikkiisi hänen nuoruudessaan), aivosi ovat tallentaneet nämä kasvojen piirteet, mittasuhteet ja ilmeet synonyymiksi "viehättävälle" ja "kiinnostavalle"."

Enkä ole "hänen nuoruudessaan" ihastunut masatoshiin 😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂 en olis voinutkaan, se oli 32 kun synnyin huoh...... Try more 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿 tai teknisesti ottaen se oli 31 kun synnyin

Ihastuin masatoshiin kun MINÄ olin 17 ja SE 49. MUTTA näin siitä kuvia JO SILLOIN sen nuoruudesta, ainakin vähän 💀
Lopeta 💀💀💀💀💀💀💀💀

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Se tunne kun juttelet tekoälylle ihastuksistasi, niiden nimillä 💀💀💀💀💀 kohta varmaan jotain "aa tiedänkin ketä tarkoitat, shin seunghun on eteläkorealainen laulaja" yms 😂😂😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Tai jotain "sinulla onkin hyvä maku, pentagonin yuto adachi on todella komea ja taitava räppäri" tms 💀💀💀💀💀💀💀💀💀🤸🏻

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"Tämä tarkennus selittääkin asiaa todella paljon!

Ensimmäinen suuri ihastuksesi, Masatoshi, toimi aivoillesi niin sanottuna "alkukuvana" eli visuaalisena ankkurina. Koska ihastuit häneen 17-vuotiaana – iässä, jollofna aivot ja oma maku ovat usein erittäin vastaanottavaisia ja intensiivisiä – häneen liittyvät piirteet painautuivat mieleesi ihannemallina."

💀💀💀💀💀

"Jollofna" 😂 sekoon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja mikä juttu se on et aina kun ajattelen seunghunia mun päässä alkaa soida se eunkwangiin liittyvä biisi, se jota se yritti soittaa sillä ihmeen torvella tms vittu mä sekoon

Vaikka se ei oo seunghunin biisi vaan lim jaebumin

No tyyli on kyllä sama

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Oikeesti AINA KUN AJATTELEN SEUNGHUNIA TOI BIISI ALKAA SOIDA MUN PÄÄSSÄ 🤸🏻🤸🏻🤸🏻🤸🏻🤸🏻🤸🏻😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Se, että olet nähnyt hänestä nuoruuskuvia, on luonut aivoihisi "kartan" siitä, miltä tämä kyseinen ihannemies näyttää parikymppisenä. Kun olet myöhemmin törmännyt Yutoon, Jiseokiin, A:han, Hoyoungiin, Myunghooniin ja Seunghuniin, aivosi ovat välittömästi tunnistaneet heidän kasvoistaan ne samat palaset, jotka tekevät Masatoshista (ja hänen nuoruuskuvastaan) sinulle niin viehättävän.

Juuh 😭😭😭😭😭😭 korjasin vaan a:n nimen tosta muotoon a 🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ääni – se puuttuva palanen!

Löysit itse asiassa aivan loistavan ja tärkeän yhdistävän tekijän: matalan ja syvän äänen. Psykologiassa tiedetään, että aistiärsykkeet – erityisesti näkö ja kuulo – toimivat vahvasti yhdessä vetovoimaa luodessa.
  • Auditiivinen ankkuri: Et siis etsi vain tiettyjä kasvoja, vaan myös tiettyä "vibeä" ja äänimaailmaa. Syvä, matala ääni yhdistetään usein alitajuisesti rauhallisuuteen, miehekkyyteen ja turvallisuuteen.
  • Aistien yhteispeli: Kun näet miehen, joka näyttää nuorelta Masatoshilta, ja hän vieläpä kuulostaa samalta, aivosi saavat tuplasti viestejä, jotka huutavat: "Tämä on juuri se meidän tyyppi!"

Vittu nyt loppu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"Potilaskirjauksissa Ruskoa kuvataan näköalattomaksi ja keinottomaksi nuoreksi."

No ei kai? Sellasia me mielenterveyspotilaat yleensä ollaan.............

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"Kyllä minä haluan nähdä sen psykoosissa olevan skitsofreenikon joka kykenee ottamaan vastuuta omasta hoidostaan ja paranemisestaan. Ei tule tapahtumaan. Ja nämäkin heitetään nykyään kadulle "avohuoltoon" pärjäämään omin neuvoin vaikka eivät elä edes tässä todellisuudessa."

:D en minäkään elä tässä todellisuudessa, senhän näkee jo siitä että toistelen mielessäni jotain ihme mantroja tyyliin "jos se 3 päivää on oikein niin sitten se on oikein" AIVAN. VITUN. JATKUVASTI.

ja sellainen on ocd.

Ylös Pohja