Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
We are lying on my sofa
We fall asleep watching an episode of Friends
Will we end up just like Ross and Rachel?
I'm so sorry for the spoiler, but that's the end

HAH

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
ehkä se ei tarkottanu mitää 😔 ehkä vaa olin pienen pienesti ihastunu siihen ja siks ajattelin että tullaan seurustelemaan ja siitä tuli mysteeri. Mut miks sitä ei tapahtunu... Vaikka juhasta. Miksi just myunghoonista vaikka se oli silloin ehkä lievimpiä ihastuksiani. Unohin koko äijän. Kunnes.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972

Esim tätäkään en koskaan kuunnellut silloin. En kuunnellut varmaan mitään silloin. Ei oo nimittäin missään soittolistoillakaan siltä ajalta. Kaikkee muuta siellä kyl on. KUTEN SHINING BRIGHT. tai using. Tai moving on. Tai raaputa kaljatuoppiin MYÖS. Kyllä ne on kaikki siel listalla vaan eipä oo yhtäkään nrg biisiä ollut silloin aiemmin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Season 3 Nbc GIF by The Office

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
ehkä se ei tarkottanu mitää 😔 ehkä vaa olin pienen pienesti ihastunu siihen ja siks ajattelin että tullaan seurustelemaan ja siitä tuli mysteeri. Mut miks sitä ei tapahtunu... Vaikka juhasta. Miksi just myunghoonista vaikka se oli silloin ehkä lievimpiä ihastuksiani. Unohin koko äijän. Kunnes.....
Se oli silloin: erilainen kun muut (lievempi)
Nykyään se on: erilainen kun muut (vahvempi)

Öö

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
This journey

I just know it's true koska ei tollasta vaan tapahu muuten

Sori mut..... Luulen et jonain päivänä oon sen kaa :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Tai näin mulle kävi koska ensin vaan kuuntelin bts twice ja blackpink ja mun ongelmat oli pieniä verrattuna tähän, sit ku kaivaa vähänkin syvemmälle niin tulee vastaan tällästä:
Tbh jos mies tykkää kissoista eiks se silloin tarkota sitä että sen on pakko olla täydellinen 💀💀 no ainakin myunghoonin kohalla se on söpöä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
"daddy's here, no more nightmares" 😔😂❤️‍🩹

L M A O YEAH ITS A JOKE mut oikeesti kuuntelin tota biisii ja ajattelin myunghoonia XDDDD YES ITS A JOKE mut tavallaan. Eikä ees seksuaalisel taval vaa nimenomaan protective 😂😂😂😂 no cause i miss him........

Now hush little baby dont you cry, everything's gonna be alright 😭😭😭😭😭

Daddys here to hold ya through the night 😔😔😔😔😔😔❤️‍🩹😂

Lmaooooooooooo mut oon puoliks tosissani tost varmaan tulee aina mieleen myunghoon koko mun loppuelämän :DDDD

Ja siis siks kun dysforia on kuitenkin nyt sit niin paha niin 😔😔😔😔😔😔😔😔 cope. 😔💗❤️‍🩹💞❤️‍🔥

Ja siis ei seksuaalisel taval vaa romanttisel taval 😭 I'm so soft. For him right now. My love. 🩷 Baby 🩷😣

Kamala dysforia ja kaikki ajatukset ihan hirveitä tuntuu etten selviä ikinä. Siks niin kova ikävä. 🩶🩶🩶🩶🩶🥲

Rakastan niin paljon 😭❤️ hupsis tää ei menny ihan niin kuin odotin, tavallaan.

Sit toki lisäks:
"My emptied heart is completely yours
Because I couldn't be there for you before
I'll make up for it and protect you forever"

:))))))))

Tää on liian vakavaa, en selviä. Jos ikinä pääsen yli niin ... Katsotaan mikä fiilis sit.
En oo vieläkään päässy yli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972

Miten ees voi olla näin rakastunu

Se on niin tyhmä

Ja miks mä rakastan sitä niin paljon. Tarkotan... Aina kun aattelen sitä niin en pysty kuvata sitä juttuu muulla tavoin kun että RAKASTAN SITÄ, tai oon niin KIINTYNY siihen. Tuntuu siltä että en pystyis ikinä olla rakastamatta sitä jotenkin ajattelen sen niin että vaikka se ois 90v ja dementoitunut niin rakastaisin sitä varmaan vieläkin (ja siis, se on rankkaa se)

Siis. Rakastaisin sitä varmaan vielä silloinkin. Miten noin voi edes tuntea? Ihan järkyttävää rakastua julkkikseen noin. En OSAA olla rakastamatta sitä. Oon tuntenu ihan kaiken siitä alusta asti. Oon "vihannu" sitä, se on asunu mun pääs joka sekunti, mun sydän on hakannu sen takii, oon nukkunu 5 tuntii ja heränny ja ajatellu sitä, oon kaivannu sitä enemmän ku ketään(??), se on niin erityinen mulle. ERI ASIA KUIN WOOHYUK :D paha sekin omalla tavallaan. Kuitenkin eri asia. En oo koskaan ollu NIIN soft siitä kuin hoonista. Enkä koskaan oo ollu niin ärsyyntynyt siitä kuin hoonista. Se osaa aina ärsyttää mua eniten koska no olin niin obsessed siit (olin :D)

Ylös Pohja