Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Ok you should know that how you feel about THAT THING (dysphoria i mean) isn't the truth it's just how you feel because some men are horny about that joten tosiasiassa se on täysi vastakohta sille mitä sä tunnet

No vaik tissit tai ihan mikä vaan.. sillee... Se mitä MÄ tunnen on täysi vastakohta todellisuudelle koska ne on sillee "lääh,,, puuh,,," ja ite omistan niinku vakavan fobian

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mikää mitä tunnen ei oo todellisuus koska aina on se pieni joukko (tai suuri) jotka, well, idk, they crave that

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joten en esim vieläkään käsitä miten fobia ei voi mennä ohi? Mitä pahaa koko jutussa sillon edes enää on? Kun oppisit ettei sun omat ajatukset oo todellisuus...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja oon ehkä vähän ristiriitainen ku käytän vieläkin hameita vaikka se tavallaan tuntuu pahalta mutta.. ne on viileämpiä....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Joten en esim vieläkään käsitä miten fobia ei voi mennä ohi? Mitä pahaa koko jutussa sillon edes enää on? Kun oppisit ettei sun omat ajatukset oo todellisuus...
Koita oikeasti nyt ymmärtää että mitään pahaa koko jutussa ei enää todellisuudessa ole koska tiedät jo nykyään nää kaiken maailman jutut ja fetissit ja kyllä, sama koskee läskiyttä. Sulle on vaan jääny se siltä ajalta kun niissä oli jotain häpeällistä koska et tienny niitä fetissejä vielä niin se ei heti katoa se syvääkin syvempi häpeä ja fobia mut nykyään tiedät sen et todellisuudessa it's all sexy terveisin all the weird fetishists in the world

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Miten voi jäädä noin syvä ja kamala tunne siitä

Ja edelleenkin... Pre***** vaikka oon vela joten ei liity sillä tavalla muhun, + okei niiku mikä voi olla niin kamalaa siinä?

Koska minä (jos tekisin sellaisia asioita mutten onneksi tee): ...... *Looks at a condom* *immediate panic and crying*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Edelleenkin mitä vittua transsukupuolisuus ja onko tää ees sitä ja onko sisäsyntyistä transsukupuolisuutta edes olemassa ja

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
SITTEN

SITTEN se omituinen asia tässä on se että oon horny 24/7

No ei nyt 24/7 todellakaan mut mieti vaan kuinka usein VÄLILLÄ oot ajatellu myunghoonista kaikenlaista

Joskus on joka päivä sillee "🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵😩😩😩😩😩😩😩😩" ettäääääää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
DYSFORINEN IHMINEN joka on jatkuvasti horny, välillä siis kun on sellasia kausia

Joskus joka päivä, joskus ei pitkään aikaan

Mut miten tämmönen kombo on mahollista eed

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Sit joku sanoo sanan vagina ja i lose my shit

Yet fantasizing about myunghoon

Yes

Definitely makes sense

Siis oot oikeasti uskomaton

.....

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Sillon kun oli Eunkwang (alkuajat, tarkoitan) niin mul ei ollu tämmöstä samalla tavalla. Ei todellakaan ollut joten aika outoa. Koska muistan kuinka huolettomasti luin ficcejä (ja niitä yuto ficcejäkin juuri ennen kuin Eunkwang alkoi) eikä mulla tullu siinä kohtaa mitään ongelmaa jostain tisseistä tai pillusta ❔❔❔❔❔ joten mitä????????????? Muistaisin jos ois sillon tullu. Mut se alkoi olemaan ongelma varmaan sit vuoden 2023 aikana jossain vaiheessa, ainakin tissit. Tosin 2022, ennen eunkwangia, se oli joskus öööö huhti-toukokuussa oletan, kuitenkin selvästi ennen eunkwangia, niin olin jossain terapiajutussa ja se tyyppi sano jotain kun sanoin jotain jostain lääppimisjutuista niin sitten se terapeutti tai se sanoi jotain "se liittyy niin vahvasti naiseuteen" tai ei ihan noin mut tohon tyyliin, ja en sanonu näin muistaakseni mut mielessäni heti olin että "..... Yyhhhh yäk" tosin en samalla tavalla kun nykyään, en yhtä vakavasti. Mutta silti. Mut toi oli just sitä aikaa kun olin aloittanut dysforian treenaamisen silloin jo 2020 koska mut aivopestiin jotenkin lgbt-liikkeen toimesta koska aloin ocd:n takia kyseenalaistaa sukupuoltani v.2020. sitä paitsi sen vakavuus ei ollu lähelläkään nykyistä silloin ja silti mulla tuli niitä outoja dysforia hetkiä. Mä oon VARMA että mä en oo sisäsyntyisesti mitenkään transsukupuolinen. Enkä mä edes tiedä mistä mä sen tiedän mut jotenkin mä vaan sen tiedän.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
k-pop GIF

Ihanaa ku löytyy btob gifejäki

I lose my mind

Ylös Pohja