qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,968
- AP AP
- #63,631
mun vitutus tost asiast on ollu niin suurta jo nii kauan XD
Mut oikeestaa oon tavallaa oottanu siitä asti ku tää alko (lapsesta) koska yritin keksii niit sääntöi ja kaikkee mitä nyt sit oon tehnykään, mut ikin mikää ei toiminu oikee hyvin. Et periaatteessa en ikinä oo ratkassu sitä sillon lapsenakaan vaikka tein sitä juttuu kyl monta vuotta. Mut sekään ei ollu aina ihan ok. Mut siis silti alotin tekemään sitä juttuu vast myöhemmin et en nyt tietenkään ihan pienenä sitä tehny eli on periaatteessa ok olla tekemättä sitä koska en tehny silleen vauvanakaan. Mut aloin lapsena tekemään niin mut kai se on ok jos en tee kosk en tehny aina. Mut toisaalta...... Mä en tiiä. Niin tähän tää aina menee ku sit ei tiiä. Nii siks pitää vaa oottaa ja sitä odottamista oon periaatteessa tehny sieltä lapsesta asti ku tää ei oo koskaan menny pois tää juttu. Huutista. Sellaset yli 20 vuotta. Ei paha ollenkaa.Mut siis mieluummin ootan kuitenkin koska no ei sitä pysty ratkasee koska oon niin tyhmä etten tajuu sitä joten se on pakko odottaa
And not pregnancy or giving birth because that wont affect you in YOUR ENTIRE LIFE. Mut siks vihaanki et miks käytetään esim sanaa ulkosynnyttimet lmao ei se kosketa kaikkia. Ei sillä ei se vulvakaan oo mikään hyvä sana. Ei mikään oo koska kaikki on dysforisia koska ite asia on dysforinen. Hyi.Be dysphoric about things that affect you. Like breasts. But not motherhood. Cause you won't be a mom. So don't think about breastfeeding cause it doesn't affect you. Breasts in itself of course. But youre not a mom. You wont be a mom either.
vulvanegatiivisuus frHyi ei mitään vitun vulvia