Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Tbh sort of wanna have sex with ek or something because it doesn't matter if i do or dont i still feel bad as fuck joten mitä välii.

Mut samal i dont want to

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Yea i know its sexy according to some men. How is it supposed to remove my phobia? I've been wishing it did. It never does

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"Kuukautiset eivät ole vain naisten asia, sillä transtaustaisilla miehillä ja muunsukupuolisilla voi olla kohtu ja menkat."

Congrats, you fucking cured my dysphoria . Lmao you fucking idiots :DDDDDDD mitä vittua tuo kellekään tekee?????? Nykyihmiset on niin ääliöitä luullessaan että toi oikeesti on joku dysforiaa lievittävä asia. Haloo taas. Nyt vittu oikeesti. Ja millonkohan tää loppuu? Ai niin. Ei koskaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"its sexy" or "i wanna fuck your bloody pussy" doesn't help when it's on this level like you constantly want to end your life.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Veikkaus: ei mitään.

Panadol 1g yksin: ei mitään
Ibumax 400mg yksin: ei mitään.

Panadol 500mg ja ibumax 400mg yhdessä: ei mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sit mun panadolit on käyttökelposia enää heinäkuun ajan joten mitä vittuu teen jos niitä ei ehdi hakea uusia ajoissa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
However sexy it is it's still not helpful
I mean how is it supposed to be helpful? I'm trying everything i can and nothing helps. I dont feel any better even if i know about some guys' sexual interests. It doesn't even make me less suicidal. It doesn't make me less dysphoric/it doesn't lessen my phobia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Btw if brintellix doesn't take my phobia away in a few weeks now then i seriously dont know what to do and I'm fucking serious. Ja jos kukaan ikinä enää tekee jonku huoli-ilmotuksen ni oon oikeesti ihan helvetin vihanen. Ja ei, tää ei taaskaan oo syy tehdä sitä. Tää ei oo mikään itsemurhasuunnitelma sitte. Pitää näköjään korostaa sitä nyt joka viestissä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Te oikeasti pahennatte mun oloa jos teette huoli-ilmoituksia joten lopettakaa se. Ja vaikka sanoisin mitä täällä, te tiedätte etten kuitenkaan tee sitä, sillä joka kerta oon perääntyny sillonkin kun oon ollu todella lähellä. Te tiedätte sen että oon loppujen lopuksi sellainen etten tuu tekemään sitä. Joten pyydän. Älkää enää tehkö niitä. Mä en oo enkä koskaan tuu olemaankaan missään oikeassa itsemurhavaarassa. Kaikki mitä se tekee on et se pahentaa mun oloa ja pahens viime kerrallakin. Älkää. Enää. Tehkö. Niitä. Se on kaiken lisäks turhaa koska mä en oo itsemurhavaarassa ikinä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Tai siis joo onhan se kilttiä että joku on ollut huolissaan en mä sitä sano, en vain tykännyt siitä sossusta yhtään ja se on ihan helvetin nöyryyttävää saada se puhelu kaiken tän lisäks joten nyt ei tarvi tehä niitä enää

Ylös Pohja