Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Pukeuduit miten tahansa niin et pysty tehä itestäs viehättävää kun se perus elementti on kuitenkin siellä joten vaatteetkaan ei tee susta hyvännäköistä vaikka ne ois kuinka masc tyyliset

Eikä edes hiustyyli pelasta

Lyhyet, tosi poikamaiset hiuksetkaan ei pelasta eikä ne edes näytä hyvältä naisilla

Ei kyl pitkätkää hiukset mut ehkä ne tavallaan jollain tavalla ehkä näyttää kuitenkin paremmalta?

Idk i still have long hair

Niinku

Pointti on se ettei vaate- tai hiustyylillä oo väliä koska women are unattractive in any form

Like there's nothing you can do as a woman to be attractive I'm afraid

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Now lets ask hoyoung but if i asked him (while dating him lmaooooooooooooooooooooooooo not happening) i would probably accuse him of lying or smth

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Enkä tbh sais ajatella tätä asiaa ollenkaan

En nyt muista mitä ajattelin aiemmin kun olin taas ehkä muka jäljillä siitä että mistä tää alunperin johtui

Niin

Ajattelin että nettikeskusteluista mutta sit ajattelin sillon myös että voi se johtuu jostain muustakin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mä jopa pelkään nähdä miehiä koska pelkään mitä ne ajattelee

Vaikka tavallaan ei muut miehet sinänsä ei niil oo välii mut kyl sekin nolottaa yleensä jos nään ketä vaa tuntemattomia tai tuttui

Mut tietysti hoi nyt on se #1 jonka mielipide merkkaa mulle enemmän ku kenenkään muun mut silti

Ja mua ällöttää jos se oikeesti on totta et ne on attracted to women

Sillee vaa koska en haluu kenenkään näkevän mua vaik ne oliski attracted

Vaan ällöttää koska ei haluu mitenkään tuoda esiin mitään siitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
on nyt sit kiva koittaa vaikka deittailla

Tai no siis en deittailekaan mut jos deittailisin tai joskus tulevaisuudessa niin ei vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sit nää jotka on mulle heittäny ehdotusta et oisitko trans (aikoinaan esim)

Nii niiden ois kannattanu lukee mun näit muita juttuja :DDDDDDD

Transsukupuoliset varmana näin aina kirjottaakin, trust.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Silleen en jotenkin henkilökohtaisesti näe sitä että transmies on silleen "naiset on epäviehättäviä" tai transnainen on et "miehet on epäviehättäviä"

In fact yleisimmin ne on itse kiinnostunut kuulemma siitä sukupuolesta. Yleisimmin transmiehet on kiinnostuneita naisista ja transnaiset kiinnostuneita miehistä. Eli niin sanotusti omasta sukupuolestaan (jos näin saa sanoa).

En siis oikein näe sitä että kyse on siitä että "mun sukupuoli on epäviehättävä"

Rehellisesti en tiedä mistä siinä on kyse tiedän vain mitä ite tunnen ja se on se että naiset on äärimmäisen rumia oksettavia noloja epäviehättäviä jaaaaaaaaa mitä muuta. Onhan siinä kaikkee. Mut ei vaan parhaalla tahdollakaan kuulosta transsukupuolisuudelta mut kaikki sitä ehdotusta mulle heittää ihan terapeutteja myöten oi voi miten saisin tämän muille läpi että kyse on vähän eri jutust

Ylös Pohja