Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,950
EEEHHH

Joskus ihmettelen sattumien tasoa

Tarkoitan sattumien huimaa määrää

Sitä joskus ihmettelen

Koska undeniable facts:
1) istuin kauan kauan sitten portailla koulussa ja ajattelin a:sta jota en siis tiennyt vielä mutta siitä tyypistä joka liitty siihen ja johon tiesin ihastuvani joskus koska tiesin että jonkun ihastuksen piti liittyä siihen juttuun, mutta mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä. Niin ajattelin siitä että tuleeko siitä myös mun poikaystävä sitten tulevaisuudes. Niin mulla ei ollut sellaista ihastusta vaan vielä mutta eipä aikaakaan kun sitten vihdoin oli... Ihan kuten sanoinkin tapahtuvan..

2) kauan sitten (no, viime vuonna) katsoin following musiikkivideota ja ihmettelin miks mulla tulee tämmösiä ajatuksia ja lopputekstien rullatessa mietin tarkoittaako tämä taas uutta tämmöistä aavistusta ja tarkoittaako se nimenomaan seurustelua. Mut joka tapauksessa ne ajatukset oli seurusteluajatuksia jostain syystä, siis JOSTAIN IHMEEN SYYSTÄ en tiedä miksi, ja sitten just siinä stop-merkki kohassa ku se äijä tulee sielt autost pois nii oon sillee "jep mut ei eunkwang" sit oon sillee nyyh nyyh ei eunkwang mut okei mut maybe i want eunkwang. Mut sit kuitenkin oon et tää ei oo Eunkwangista sorry babes. Sattu olee taewoon biisi i mean it's just a coincidence. eh. 😂

3) lisäksi kattoessa sitä lyhyttä pätkää eunkwangista ja hoista oon silleen "nii miks musta tuntuu että tästä tapahtuu jtn sillee ihastusmielessä i guess" eli another random flash. Siinä hetkessäkin olin silleen tyylil "great, another aavistus". Ja siis nimenomaan en edes tiedostanut että hoista. Mun mielestä. Olin vaan et "something here". Siis ei tietenkään liittyny eunkwangii ja eunkwang oli jo tapahtunu :D ja tiesin sen siin kohtaa et se oli joku muu kuin eunkwang, siis koska se kuulu siihen aavistukseen. Joten ei ollu hänestä se. 🙂

4) lisäksi pihalla ollessani katoin sitä ddaragan kansikuvaa ja oon sillee hitto mä tiiän et täst tulee joku OIKEEN VITUN iso keissi. Siis niin merkittävä ihastus. Niin ajattelin. Ja sitten ajattelin vielä että se on joku kiinteesti tähän liittyvä. Niinkun enemmän tähän liittyvä kuin joku random tyyppi. Kun katoin sitä kansikuvaa niin vaan tuli sellanen "tää.. tää.. jotain tästä.. on muute oikeesti"

Joten. Ja viel varsinkin se kuinka tärkeä keissi tiesin sen olevan etukäteen. Meinas vähän ravisuttaa se homma jo sillon. Itse asiassa melko sama tunne kuin Eunkwangista etukätee oli. Nimenomaan etukäteen. Niinkun toikin oli etukäteen.

5) jep no undeniable fakta numero viisi, ensimmäisen kerran... Wait.. tuskin ensimmäisen kerran, mut sillon juhannuksena. Kun tuli vastaan uri sikku (??????) videot olin et "tää ohjelma... 😂 Tää ohjelma 😂 mitä täs on sellasta 😂" enkä tiennyt että mitä se oli, en sillon vielä. En vaa keksiny mitä :)

6) eunkwangista se kun ajattelin etukäteen sen olevan mun mies mutta no ei siitä enempää

Ja enempää en viitsikään sanoa :) mutta ainakin noi on undeniable faktoja koska en todellakaan keksi niitä päästäni, i wish.

I WISH.

jos keksisin ne päästäni ni mua ei ois turhaan huijattu ja en odottais näitä juttuja turhaan lmao.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Enkä oo vieläkään keksiny shiyusta mitään joten en keksi näitä päästäni koska jos keksisin nii oisin keksiny varmaa shiyustaki jo 10 asiaa jos se ois obsessoinnin tulosta

KOSKA OMG MY LOVE lmaooooooo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Se jeg heter Finn juttu kyllä vieläkin rassaa

I mean

Was it kaj

Or huening kai XDD

Or something completely different

Or nothing at all XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Muistelisin vain että oisin ollu silleen siinä

"Jotain jotai jotai... 😰 ????? Mun mies???????????? Miks?????"

Ja silleen huom, ei vegard :D vaikka sen biisi on

Mut muistelisin et oisin tajunnu sen sillon et ei meinaa vegardii

Vähän niinku....... Aikoinaan "kuka keksi rakkauden" hommeli ei meinannu costii...... Minkä tiesin jo sinä päivänä........... Mut tiesin sen meinaavan masatoshii vasta vuonna 2024 xD

Mut ei sekään kyl voi pitää paikkaansa koska daaaaaaaaaaaaa

Masatoshista oli kyl oudot jutut koska ensin se ihan lapsuusmuisto

Sit tokaks se kun jo ihastuin siihen ja tota ekaa muistoa muistamatta ajattelin jostai ihmee syystä et miks tuntuu et toi tulee olee mun mies (tää vois olla siinä mielessä delulu pelkästään koska ihastuin siihen jo siinä vaiheessa joten ehkä pelkkä delulu)

Sit kolmas oli se vähän ton jälkeen ku tuli taas se tunne et "ei hemmetti miks musta tuntuu että tuun saamaan sen?????????? Ei käy järkeen"

Sit neljäs oli tää kuka keksi rakkauden homma josta tiesin vain ettei se meinannut costia mutta muutoin se jäi mysteeriksi silloin, en tiennyt ketä se tarkoitti.

Olin ilmeisesti vähän niinkuin sen(kin) unohtanut jo kunnes alko muistuu sitte ja siit tuli kaikista vahvimmin jotenkin yhtäkkiä vaan siihen liittyvä biisi, en oikee muista ees miten. Mut niin se vaan alko liittyy siihen. Sit olin silleen.. hetkinen.. mikäs tää juttu oli :)

Ja muistelisin et ton muistin ekana ja sit vasta sen lapsuusmuiston :)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Kyl sillee jännä ja ei sillä et uskoisin (oikeesti) mut huvittaa se kuinka monta miestä tulis olee yhtäkkiä

Oikeastihan mitään noista ei tapahu mut sattumien määrä on aika surrealistista etten sanoisi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siis oikeasti niin surrealistista kyllä koska aina muistan kuinka katsoin YLÖS ja aattelin jtn "se japanilainen poika 🤨 jonka kaa tuun olee"

LAPSENA.

😭

ÄLÄ JAKSA

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja nimenomaan aattelin et poika 😭

Nooooooooh on se joskus ollu nuori poika

Ei kyl tosin ollu ees silloin ku tää tapahtu vaa kevääl 2009 se oli 42 noh mitäs pienistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Vieläkin muistan kuinka ajattelin että naimisiin meno tuntuu hiukan ööh pelottavalta asialta silloin

Mut miks menisin naimisiin kenenkään kaa ku oon aina puhunu siitä että vaikka seurustelisin jonkun kaa nii naimisii en menis koska HAHHAHAHAHAHAHAA kuvittele mut nyt sellasessa tilanteessa juu ei

Jos menisin naimisiin niin kuule miesten puvussa menisin, mutta en kyllä tekis sitäkään. Ei huvittais kyl alunperinkään mennä naimisiin koska turhaa häsläystä turhan takia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ahahaha mut aina ku nään jonku hääjutskan niin saan dysforiaa ku kuvittelen itteni siihen tilanteeseen

PAHAA DYSFORIAA siis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Ja olin nimenomaan HÄMMENTYNYT lapsena.

Ei siis mikään innostunut "oooo haluun mennä naimisii japanilaisen kaa ooooo"

Vaan enemmänkin hämmentynyt "mitä ihmettä tää on? Mitä tapahtuu? Mitä tää on? Miten voin tietää sellasta"

Kun nousin niitä portaita niin haluisinpa nähdä mikä ilmeeni oli silloin. Varmaan hyvin mietteliäs.

Huom. 10v.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Mut silleen nykyään oon tottunut (vissii 😑😑😑) noihin mut aattele vittu ku lapsena about ensimmäisen kerran tai ensimmäisiä kertoja käy tämmönen helvetin voodoo asia nii mitä vittua kyl vissii vähän tuntu oudolta lievästi sanottuna

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,950
Siis otin sen niin tosissani sillon. Koska olin lapsi. Ja aattelin et se oikeesti kans merkitsee sitä.

Nykyään.... Noh :D toisaalta mua on huijattu mut... Toisaalta... ÖÖÖÖÖHHHH???!?!?!!!!???!

Ylös Pohja