Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,949

Ei vittu naurahdin tälle niin paljon että unohdin voida huonosti hetken :D

"Been there with a girl of 210. She said she wanted to lose weight and I confessed my kink.

She thought it was weird, suddenly I was not allowed to touch her belly anymore. Later she broke up and started to work on herself to get thin.

Judging from her recent pictures, she only ballooned much bigger"

Yea that's what self-hate does. And yes, it never works out in the long run when you try to lose weight. Oh shit, that means I'll probably gain some back too. And yes i will, because i just know it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Lmao idc about health my mom has a bmi of almost 30 and shes still alive at 60

Lmao thats good enough for me

30 is literally nothing

35 maybe

But i was never even that fat. So who cares about health. I dont.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
EN TAJUU MITÄÄN? oksennan kohta.

Mut joka tapauksessa yritän hyväksyy sen että mä en vaan oo mies (tai tarpeeksi bi) että ymmärtäisin miltä se tuntuu, tai että tietäisin edes miltä se tuntuu. En tietenkään voi ymmärtää sitä jos en oo sitä koskaan tuntenut tai ajatellut niin. Katoin nimittäin jotain alastonkuvaani (🤔😈😂) ja katoin tissejä ja ihmettelin vain mitä ihmettä siinä voi muka olla, mutta sitten must tuntu et mun täytyy vaan hyväksyä se etten voi sitten tajuta itse kun en ole mies. Tai tarpeeksi bi. Kai niillä on sitten ihan omat ajatuksensa. Mä en semmosta ymmärrä. Mut kai se sitten on niin. Ihan omituinen ajatuskin että tissit sais halut heräämään :D en tiedä onko mulle JOSKUS käynyt niin, mutta pääsääntöisesti ei tietenkään ole, muuten en olisi näin clueless siitä miltä se tuntuu. Ja ne on yhä mun silmissä rumia :D kaikki. Mutta mun viha on vähentynyt ehkä 10 %. Kuitenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Siis jotenkin niin ufo ajatus mulle että oikeasti tissien katsominen sais halut heräämään :D mutta oon nyt vaan ymmärtänyt sen että se on ilmeisesti ihan oikeasti totta, ja juttu on vaan siinä etten mä pysty sitä ymmärtämään koska mä en oo samanlainen. I'm not wired that way and some are. Ihan käsittämätöntä miten jotkut voi vaikka jossain redditissä kuolata tissejä tai yleensäkään alastomia naisia. Mut se on ilmeisesti ihan totta niille. Ei mussa vaan aiheuta mitään.

Mut sanonko mikä aiheuttaa 😭😭😭😭😭😭 tää saatanan ääliö taas mun ajatuksissa oli aamulla niin olin ongelmissa henkisesti. Muutamat kuvitelmat tuli kuviteltua ehkä. Niin siis, tarkoitin eunkwangia, mutta kuvittelin kyllä myös a:sta, sekä hoista 😮‍💨😭 elikkäs se sitten aiheuttaa näköjään sitä samaa mulla.

Mut pitääkö mun muistuttaa siyeonista? Ei mä en vieläkään ymmärrä miten oon joskus ajatellut siitä niin. Siis mä en vaan ymmärrä. Tässähän on niin iso ristiriita että en ymmärrä ollenkaan. Mutta. Öö joo. En mä silti kyllä tissien viehätystä ymmärrä ja vaikka ymmärtäisinkin 1 % verran niin vihaan niitä. :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Mutta oon silti ymmärtänyt sen että mitä miehet ajattelee ja ne ei oikeesti siis aattele niinku minä?! Mitä vittua. Jotkut voi ajatella mut jotkut on ihan sillee oikeesti et aaaaaaaaaah naiset niin seksikkäitä uuh aah alaston nainen parasta

Mitä vittua?! 😂

Eli oon ainakin tajunnut sen että elämme täysin eri maailmoissa. Ei mulla voi olla aavistustakaan millasta sellanen elämä on. Joten käytännössä mua voidaan kutsua heteroksi kaikilla loogisilla mittareilla... Se käy eniten järkeen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Olisipa mielenkiintoista päästä päiväksi jonkun tämmöisen miehen aivoihin

Mutta kyllä tästäkin aika hyvän käsityksen saa jo mutta en siis tiedä miltä se tuntuu enkä itse pysty ajatella niin, mutta näen kuitenkin mitä helvettiä ne sepittää

Ja se on kyllä omituista settiä joillakin

Mutta helpottavaa kai sinänsä kun tajuaa vaan että ei mun tarvitsekaan ymmärtää mutta nää äijät taitaa olla tosissaan tän kans? 😭 Ei helvetti :D koska jos Eunkwang on yhtään ton kaltainen niin ei mulla sen puoleen oo hätää.

Siis jotenkin silleen että kun katsoo omaa kuvaansa niin on silleen HYI tissit. Mutta sitten ajattelee miehiä ja on silleen ei hitto ne oikeesti jotenkin ihmeellisesti näkee ne seksikkäänä. Eikä ne ajattele sitä mitä minä?

Mutta joo ei tää mitään oo parantunu. Mut....... Niiku mitä vittuu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Tai silleen ok if someone asks my sexual orientation imma just say "not bi enough............. And also sort of ace" 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
"not bi enough?"
"Yeah... Not bi enough to get it.... Not bi enough to understand what men feel about womens bodies.... But anyways...... Existential crisis"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,949
Where Am I Cat Reaction GIF by Felini Rocks

Ylös Pohja