Amislainen
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 461
Joo ,veikkaan et tarkotat mua et oon liibalaabaa tääl jutelluEi pahalla, mutta esittele itsesi lanka menee sekaisin jos tässä kesussa alkaa keskustelemaan liibalaabaa.
Joo ,veikkaan et tarkotat mua et oon liibalaabaa tääl jutelluEi pahalla, mutta esittele itsesi lanka menee sekaisin jos tässä kesussa alkaa keskustelemaan liibalaabaa.
hei, ja mua saa kutsua pääskyksi tai Valiksi. Val on mun oikeen elämän lempinimi niin eli jos sä tunnistat tän nimen ja mut niin.. moi? xDmoih.. oon tällanen kohta 13 vuotta elämää ihmetellyt lapsi, jota sukupuoli hämmentää ja välillä kaikki muukin. uudellamaalla elelen, alun perin kotoilen kontulasta. mä kyseenalaistan monia asioita ja seksuaalisuuttani, nimittäin mietin olenko aseksuaali. romanttinen suuntautuminen on vahvasti bi. mä rakastan niin lukea kuin kirjoittaa, ja mä rakastan myös tutkia asioita kuten karttoja ja alkuaineita. mulla on luultavasti mielenterveysongelmia ja synestesiaa. oon myös miettinyt neurodivergencyn mahdollisuutta, mutta en ole päässyt mihinkään tulokseen siitä ja lopulta antanut asian sitten olla. mä opin sujuvasti kieliä ja puhun hyvää englantia ja suomea. mun harrastuksia on kirjoittaminen, lukeminen, kivien keräily ja kaiken muunkin keräily. partiossa olen tarpojissa, mutta harkitsen vahvasti lopettamista.
ja joo, mulla on täällä aikaisempi käyttäjä, mutta mut saatetaan tunnistaa, ja oon vainoharhainen.jos tositosipaljon kiinnostaa kerron sulle yv ::D
Tervetuloa varasijan sukupuolihämmentyneiden kerhoon! Sori, oli aivan pakko. Meitä on vissiin täällä muutama :Dmoih.. oon tällanen kohta 13 vuotta elämää ihmetellyt lapsi, jota sukupuoli hämmentää ja välillä kaikki muukin. uudellamaalla elelen, alun perin kotoilen kontulasta. mä kyseenalaistan monia asioita ja seksuaalisuuttani, nimittäin mietin olenko aseksuaali. romanttinen suuntautuminen on vahvasti bi. mä rakastan niin lukea kuin kirjoittaa, ja mä rakastan myös tutkia asioita kuten karttoja ja alkuaineita. mulla on luultavasti mielenterveysongelmia ja synestesiaa. oon myös miettinyt neurodivergencyn mahdollisuutta, mutta en ole päässyt mihinkään tulokseen siitä ja lopulta antanut asian sitten olla. mä opin sujuvasti kieliä ja puhun hyvää englantia ja suomea. mun harrastuksia on kirjoittaminen, lukeminen, kivien keräily ja kaiken muunkin keräily. partiossa olen tarpojissa, mutta harkitsen vahvasti lopettamista.
ja joo, mulla on täällä aikaisempi käyttäjä, mutta mut saatetaan tunnistaa, ja oon vainoharhainen.jos tositosipaljon kiinnostaa kerron sulle yv ::D
Kukapa ei nimimerkkiäsi muistaisi. Minäi olen Skeletor. Hauska tutustua.Olen entinen demittäjä ja mutkien kautta päätin viimeinkin rekisteröityä tänne. D:
Moi, muistan sut hyvin!Kukapa ei nimimerkkiäsi muistaisi. Minäi olen Skeletor. Hauska tutustua.
No olen aika tunnettu..tällä sivustolla..Moi, muistan sut hyvin!
Mun ainoa "saavutus" oli kun Demi_Julia kutsui mua demifeimiks...No olen aika tunnettu..tällä sivustolla..
TervetuloaOlen entinen demittäjä ja mutkien kautta päätin viimeinkin rekisteröityä tänne. D:
Kiitos!Tervetuloa
Heetkinen kuinka lapissa 🤨🤨Oon 17-vuotias Lapissa asuva tyttö, joka evakuoituu tänne demistä. Samalla nimimerkillä olen sielläkin. Asun maalla, tykkään ulkoilla ja vietän paljon aikaa eräjormailemassa.
Pohjoisempana kuin Rovaniemi, etelämpänä kuin Saariselkä. Miksi niin?Heetkinen kuinka lapissa 🤨🤨
Ihana tälleen vuos myöhemmin lukea näitä :D
No ihan vaan mietin ko oon itekki lapista :D mutta etelämmästä ko siePohjoisempana kuin Rovaniemi, etelämpänä kuin Saariselkä. Miksi niin?
No huh, ehin säikähtää😅No ihan vaan mietin ko oon itekki lapista :D mutta etelämmästä ko sie
Tykkään ihmisten säikyttelystä :DNo huh, ehin säikähtää😅
Ei saatana, n3r0han se siinä :DOlen kuolemaksi tullut, maailmojen tuhoaja.
Jo etukäteen anteeksi.Ei saatana, n3r0han se siinä :D