Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voisinkohan mää lopettaa koulunkäynnin kasiluokkaan D':
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 20932" data-attributes="member: 16"><p>Mulla on sellainenki ongelma etten luota keneenkään, varsinkaan aikusiin</p><p>Enkä luota myöskään itteeni</p><p>Ja oon muutenki paska puhumaan ja kukaan ei ymmärrä mua ja monet kaveritki pitää vaan outona jos sanon et koulu stressaa enkä jaksa, koska niiden mielestä mulla ei oo mitään syytä olla stressaantunu ku kaikki on niin hyvin koulun kannalta</p><p></p><p></p><p>Mää oon yrittänyt laskea rimaa alemmas ja oon kahen oppiaineen kohalla siinä onnistunu, mut muissa sit vaan automaattisesti tavoittelen sitä mahdollisimman hyvää numeroa, koska oon koko sen ajan mitä oon koulua käyny saanu just parhaimpia numeroita vaikken ees panostais mihinkään kunnolla.</p><p>En tiiä mitä tekisin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 20932, member: 16"] Mulla on sellainenki ongelma etten luota keneenkään, varsinkaan aikusiin Enkä luota myöskään itteeni Ja oon muutenki paska puhumaan ja kukaan ei ymmärrä mua ja monet kaveritki pitää vaan outona jos sanon et koulu stressaa enkä jaksa, koska niiden mielestä mulla ei oo mitään syytä olla stressaantunu ku kaikki on niin hyvin koulun kannalta Mää oon yrittänyt laskea rimaa alemmas ja oon kahen oppiaineen kohalla siinä onnistunu, mut muissa sit vaan automaattisesti tavoittelen sitä mahdollisimman hyvää numeroa, koska oon koko sen ajan mitä oon koulua käyny saanu just parhaimpia numeroita vaikken ees panostais mihinkään kunnolla. En tiiä mitä tekisin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Voisinkohan mää lopettaa koulunkäynnin kasiluokkaan D':
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja