Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vihaan nykyhallitusta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 209358" data-attributes="member: 178"><p>Oii, yritän vastata parhaani mukaan (en osaa lainata viestien osia samalla tavalla kuin sinä):</p><p></p><p>1. Minullakin menee hyvin, vaikka tulen köyhistä taustoista. Tarkoitin mahdollisuuksien epätasa-arvolla lähinnä sitä, kuinka kaikilla ei ole yhtäläiset mahdollisuudet menestyä = rikastua. Toisille menestyminen on helppoa, toisille vaikeaa ja toisille lähes mahdotonta.</p><p></p><p>2. Kyllä, kyseessä on naurettava väite. Kun siivojaa kehotetaan matalan palkan vuoksi hakemaan johtoasemaan töihin, niin tietenkään ilman koulutusta ja kokemusta sellainen ei ole mahdollista. :D Ja kaikki siivoojat katoaisivat, jos kaikki hakeituisivat korkeapalkkaisiin hommiin... Lähinnä paheksun sitä, että palkat ovat niinkin tärkeissä töissä niin surkeat. Kyllä, koulun johtajalla on suuri vastuu enkä väitä, että siitä saisi liikaa palkkaa. Väitän, että matalapalkkaisia aloja pitäisi arvostaa enemmän siten, että se näkyisi palkassakin.</p><p></p><p>3. Minä en tiedä sinusta oikeastaan mitään enkä haluaisi vastata henkilökohtaisista asioistasi. Rydmanin kohdalla kyse ei tainnut olla juuri täysi-ikäistyneen ja täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevan henkilön suhteesta.</p><p></p><p>Olen samaa mieltä siitä, että oikeistolaisten ja vasemmistolaisten pahoja tekoja pitäisi mitata samalla vakavuudella ja niihin pitäisi reagoida samalla tavalla. Olen vasemmistolainen (niin kuin saattanee arvata), mutta en pidä demareista.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 209358, member: 178"] Oii, yritän vastata parhaani mukaan (en osaa lainata viestien osia samalla tavalla kuin sinä): 1. Minullakin menee hyvin, vaikka tulen köyhistä taustoista. Tarkoitin mahdollisuuksien epätasa-arvolla lähinnä sitä, kuinka kaikilla ei ole yhtäläiset mahdollisuudet menestyä = rikastua. Toisille menestyminen on helppoa, toisille vaikeaa ja toisille lähes mahdotonta. 2. Kyllä, kyseessä on naurettava väite. Kun siivojaa kehotetaan matalan palkan vuoksi hakemaan johtoasemaan töihin, niin tietenkään ilman koulutusta ja kokemusta sellainen ei ole mahdollista. :D Ja kaikki siivoojat katoaisivat, jos kaikki hakeituisivat korkeapalkkaisiin hommiin... Lähinnä paheksun sitä, että palkat ovat niinkin tärkeissä töissä niin surkeat. Kyllä, koulun johtajalla on suuri vastuu enkä väitä, että siitä saisi liikaa palkkaa. Väitän, että matalapalkkaisia aloja pitäisi arvostaa enemmän siten, että se näkyisi palkassakin. 3. Minä en tiedä sinusta oikeastaan mitään enkä haluaisi vastata henkilökohtaisista asioistasi. Rydmanin kohdalla kyse ei tainnut olla juuri täysi-ikäistyneen ja täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevan henkilön suhteesta. Olen samaa mieltä siitä, että oikeistolaisten ja vasemmistolaisten pahoja tekoja pitäisi mitata samalla vakavuudella ja niihin pitäisi reagoida samalla tavalla. Olen vasemmistolainen (niin kuin saattanee arvata), mutta en pidä demareista. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Vihaan nykyhallitusta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja