Normal
Oon hyvää vauhtia polttamassa itteäni loppuun, kun mulla on niin paljon töitä koulun lisäksi. Työpäivinä ehdin just käydä kotona koulun jälkeen, ennen ku pitää lähteä töihin. Kotona oon sitte vasta 22.30. Niinä päivinä en tietenkään ehdi tiskata, pestä pyykkiä jne, joten ne jää vapaapäiville/-illoille. Sillon oon sit niin väsynyt, etten jaksa välttämättä tehä oikein mitään. Eli mun kämpässä on kauhee sotku. Tänään olisin tietty voinu siivota, mut halusin ehtiä ommella ja käydä lenkillä ekaa kertaa varmaan viikkoon.Sen lisäksi, et työt vie suuren osan mun ajasta, mulla menee n. 10€ bensaan joka työpäivä. Sen takia nyt on aika tiukkaa rahasta ennen ku saan viime kuun palkan. Syyskuussa oli taas sit niin vähän töitä, että palkka ei oikein riittänyt.Mut tsemppii meille kaikille!
Oon hyvää vauhtia polttamassa itteäni loppuun, kun mulla on niin paljon töitä koulun lisäksi. Työpäivinä ehdin just käydä kotona koulun jälkeen, ennen ku pitää lähteä töihin. Kotona oon sitte vasta 22.30. Niinä päivinä en tietenkään ehdi tiskata, pestä pyykkiä jne, joten ne jää vapaapäiville/-illoille. Sillon oon sit niin väsynyt, etten jaksa välttämättä tehä oikein mitään. Eli mun kämpässä on kauhee sotku. Tänään olisin tietty voinu siivota, mut halusin ehtiä ommella ja käydä lenkillä ekaa kertaa varmaan viikkoon.
Sen lisäksi, et työt vie suuren osan mun ajasta, mulla menee n. 10€ bensaan joka työpäivä. Sen takia nyt on aika tiukkaa rahasta ennen ku saan viime kuun palkan. Syyskuussa oli taas sit niin vähän töitä, että palkka ei oikein riittänyt.
Mut tsemppii meille kaikille!