Normal
Mulla on taas sellainen päivä, että kaikki on pielessä: kukaan ei varmastikaan välitä minusta, olen tyhmä, olen säälittävä, haluan kuolla ja kaikki joko itkettää tai ärsyttää tai molempia.Pahinta on, että ehkä olen osittain oikeassa. ':D Kyllä joku varmasti minusta välittää, kuten rakas tyttöystäväni. Myös kissa pitää minusta (tai siitä, kun vien häntä ulos). Kuitenkin on jotenkin todella yksinäinen olo.Mulle on myös lapsesta saakka vihjailtu, että olen vähän tyhmä ja säälittävä olen ollut myös miltei aina. :D
Mulla on taas sellainen päivä, että kaikki on pielessä: kukaan ei varmastikaan välitä minusta, olen tyhmä, olen säälittävä, haluan kuolla ja kaikki joko itkettää tai ärsyttää tai molempia.
Pahinta on, että ehkä olen osittain oikeassa. ':D Kyllä joku varmasti minusta välittää, kuten rakas tyttöystäväni. Myös kissa pitää minusta (tai siitä, kun vien häntä ulos). Kuitenkin on jotenkin todella yksinäinen olo.
Mulle on myös lapsesta saakka vihjailtu, että olen vähän tyhmä ja säälittävä olen ollut myös miltei aina. :D