Aihe vapaa Tulen nyt kaapista

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Olen sama kaveri kuin Kilowattituntimittari. :D (tämä juuri nyt siksi että @Desvelada meni ja narautti minut... se siitä tunnistamattomuuden illuusiosta) Hauska nähdä parin vuoden tauon jälkeen. Tämä mesta on jopa hiljaisempi kuin muistinkaan...

Ja kuten aina kun joku tulee kaapista ulos, nyt tulee näytellä järkyttynyttä vaikka kaikki tietysti aina tietävät asian jo kauan ennen kuin henkilö itse.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,878
Minullakin oli epäilykseni..

Tämä on hiljentynyt pääosin siksi, että qualitymonkey pakeni kun Yason59 ahdisteli sitä jatkuvasti seksuaalisesti.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,878
No sehän selittääkin...
Ja itsestä tuntuu siltä, että olen kertonut jo niin paljon vitsejä etten keksi uusia niin nopeasti..
Kirjoitin tosin pääsiäisen aikana uusia, kaveri nauroi puhelimessa. Tosin sillä kesti tajuta hetki, kuten dinosauruksella tuntea tuska kun sitä sattuu häntään.

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Ja itsestä tuntuu siltä, että olen kertonut jo niin paljon vitsejä etten keksi uusia niin nopeasti..
Kirjoitin tosin pääsiäisen aikana uusia, kaveri nauroi puhelimessa. Tosin sillä kesti tajuta hetki, kuten dinosauruksella tuntea tuska kun sitä sattuu häntään.
Täytyy siis ottaa breikkiä ja palata. Virkistää nimittäin kummasti, testattu on

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
112
Tbh en enää muista kuka deminuorista oli kukakin... eli tämä ei muuttanut mitään minulle D;;

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Tbh en enää muista kuka deminuorista oli kukakin... eli tämä ei muuttanut mitään minulle D;;
En minäkään muista puoliakaan demiaikojen ihmisistä, lähdin sieltäkin jo oma-aloitteisesti muutama kuukausi ennen kuin demi edes ilmoitti lopettavansa. Varasijalle päädyin koska Meikävaan puoliksi pakotti (missähän hänkin on, ei ole missään näkynyt nääs). Demissä en ollut Kilowattituntimittari vaan Surikaatti.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
112
En minäkään muista puoliakaan demiaikojen ihmisistä, lähdin sieltäkin jo oma-aloitteisesti muutama kuukausi ennen kuin demi edes ilmoitti lopettavansa. Varasijalle päädyin koska Meikävaan puoliksi pakotti (missähän hänkin on, ei ole missään näkynyt nääs). Demissä en ollut Kilowattituntimittari vaan Surikaatti.
SURIKAATTI!!!! SUT MUISTAN omg

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,799
Ou mai gaad! Mä mietinkin että ootko vielä elossa ja miten sulla menee nykyään
Oon itekki ollu tosi hiljanen kun ei enää oo innostanut edes lurkata XD

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Ou mai gaad! Mä mietinkin että ootko vielä elossa ja miten sulla menee nykyään
Oon itekki ollu tosi hiljanen kun ei enää oo innostanut edes lurkata XD
Joo... taisin nähdä sinut täällä jossain kesussa kertaalleen nyt tässä viime aikoina mutta oon miettinyt että et oo yhtä aktiivinen ollut enää ku joskus ennen. Mut kiva että olet kans hengissä :D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,799
Joo... taisin nähdä sinut täällä jossain kesussa kertaalleen nyt tässä viime aikoina mutta oon miettinyt että et oo yhtä aktiivinen ollut enää ku joskus ennen. Mut kiva että olet kans hengissä :D
Jep, ei vaan oo oikein tullu pyörittyä. Toisaalta vois aatella hyväntekeväisyytenä kuolevalle palstakulttuurille, jos alkaisi enemmän käymään:D

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja