Normal
Mä ihan kauhistelen että miten teillä jo nyt deadlinet häämöttää kun yliopisto vasta jatkui viime viikolla,mutta taisi jatkua suomessa vähän aikaisemmin. Mun pitäisi pikkuhiljaa saada tutkimus aihe mietittyä enkä ole valmistautunut yhtään ☹️☹️Itsellä usein paras motivaattori on deadline ja en oikein ikinä saa mitään tehtyä kuin viimetingassa. Välillä laitan kalenteriin väärän deadlinen joka on pari päivää aikaisemmin, jotta saan tehtyä aikaisemmin mutta harvoin se onnistuu..Onko avoimen yliopiston kursseilla usein paljon palautettavaa?
Mä ihan kauhistelen että miten teillä jo nyt deadlinet häämöttää kun yliopisto vasta jatkui viime viikolla,mutta taisi jatkua suomessa vähän aikaisemmin. Mun pitäisi pikkuhiljaa saada tutkimus aihe mietittyä enkä ole valmistautunut yhtään ☹️☹️
Itsellä usein paras motivaattori on deadline ja en oikein ikinä saa mitään tehtyä kuin viimetingassa. Välillä laitan kalenteriin väärän deadlinen joka on pari päivää aikaisemmin, jotta saan tehtyä aikaisemmin mutta harvoin se onnistuu..
Onko avoimen yliopiston kursseilla usein paljon palautettavaa?