Normal
Kiitos <3 yritän kovasti jättää tän tähän. Mies oli ettimässä halpaa juotavaa ja joka toinen tyrkytti nappia, lopulta ei pystynyt kieltäytymään. Aluksi olin vihainen mutten voi olla, se vaan ei kestänyt enää.Huomenna/ylihuomenna jatkan mihin jäätiin ja yritän pitää päämäärän kirkkaana ja muistaa miks mä teen tän. Harmittaa vaan kun tuntuu et pilasin tämänkin, pidensin paskoja oloja mut pitää yrittää olla armollinen itselle. Ja nauttia tästä terveestä olosta. Tervettä oloa osaa arvostaa noiden olojen jälkeen.Kiitos kilteistä sanoista <3
Kiitos <3 yritän kovasti jättää tän tähän. Mies oli ettimässä halpaa juotavaa ja joka toinen tyrkytti nappia, lopulta ei pystynyt kieltäytymään. Aluksi olin vihainen mutten voi olla, se vaan ei kestänyt enää.
Huomenna/ylihuomenna jatkan mihin jäätiin ja yritän pitää päämäärän kirkkaana ja muistaa miks mä teen tän. Harmittaa vaan kun tuntuu et pilasin tämänkin, pidensin paskoja oloja mut pitää yrittää olla armollinen itselle. Ja nauttia tästä terveestä olosta. Tervettä oloa osaa arvostaa noiden olojen jälkeen.
Kiitos kilteistä sanoista <3