Normal
Vitsi ku itelle ei yhtäkkiä tuu mittää mieleen D: Kaks yksittäistä fantasiakirjaa (eivät siis liity toisiinsa mitenkään), Tuhatkuolevan kirous (kertoo tytöstä jolla on enemmän ku yks elämä) ja Myrskynsilmä (sijottuu vanhaan aikaan jollon vielä pyydettiin sairauksien parantamisessa apua tietäjiltä. Tässäkin on tyttö josta tullee yks kaikista voimakkaimmista tietiöistä (kymmenennen kehän tietiä))Mulla on mielessä muutama sarja mut hyvä ku en muista ees niiden nimiä nyt xD Yritän ettiä ne tuolta mun kirjaston lainaushistorian uumenista haha
Vitsi ku itelle ei yhtäkkiä tuu mittää mieleen D: Kaks yksittäistä fantasiakirjaa (eivät siis liity toisiinsa mitenkään), Tuhatkuolevan kirous (kertoo tytöstä jolla on enemmän ku yks elämä) ja Myrskynsilmä (sijottuu vanhaan aikaan jollon vielä pyydettiin sairauksien parantamisessa apua tietäjiltä. Tässäkin on tyttö josta tullee yks kaikista voimakkaimmista tietiöistä (kymmenennen kehän tietiä))
Mulla on mielessä muutama sarja mut hyvä ku en muista ees niiden nimiä nyt xD Yritän ettiä ne tuolta mun kirjaston lainaushistorian uumenista haha