qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,948
Iha vitu ahistavaa. Samoin ihan ihmisvieraat, voitteko lopettaa stalkkaamisen pls. Oon iha vitu vainoharhane xd
ReagoinpaVoisi muuten kysyä, että mikset sinäkään kommentoi tai reagoi viesteihini?!
Järkyttävä määrä kessuja jatkuvasti.. eikä edes surullista-reaktiota, jos olisi muka huono läppä...Reagoinpa
Aaaa jaa niin en mä yleensä sun kessuihin vastaa, en osaa vastata niihin mitään enkä jaksa kyllä muidenkaan viesteihin reagoida sen ihmeemmin. Muutenki mua aika harvoin ees kiinnostaa vastailla kenenkään keskuteluihin spämmin mieluummin omia turhia asioitani tänneJärkyttävä määrä kessuja jatkuvasti.. eikä edes surullista-reaktiota, jos olisi muka huono läppä...
Hymiöt on välittämistä..snif snif.. snif...Aaaa jaa niin en mä yleensä sun kessuihin vastaa, en osaa vastata niihin mitään enkä jaksa kyllä muidenkaan viesteihin reagoida sen ihmeemmin. Muutenki mua aika harvoin ees kiinnostaa vastailla kenenkään keskuteluihin spämmin mieluummin omia turhia asioitani tänne
No en mä jaksa lukee varsinkaan englanniks mut oketässä linkkejä joissa kerrotaan mitä botit tekee
Bing Webmaster Tools - Help Documentation
Find step-by-step guides, tutorials, and troubleshooting resources for Bing Webmaster Tools. Learn how to add and verify sites, monitor performance, fix issues, and optimize your site for Bing search.www.bing.com
Web Crawler
A crawler, also known as a spider or a bot, is the software Comscore uses to visit and access the content of webpages.www.comscore.com
![]()
What Is Googlebot | Google Search Central | Documentation | Google for Developers
Googlebot is the generic name of the web crawler used by Google Search. Discover what Googlebot is, how it accesses your site, and how to block Googlebot.developers.google.com