Normal
Siis joo ite tiiän pariki tyyppiä jotka on kertonu seksuaalisista pakkoajatuksista, niitä on myös mulla. Eli et todellakaan oo yksin ja se on tositosi yleistä. Eikä se missään nimeesä tarkota sitä et sä oikeesti tekisit tai haluaisin mitään semmosta. Ite esim. pelkään tosi paljon sitä et olisin pedofiili mikä on tosi ristiriitasta sen kanssa et mua ei todellakaan kiinnosta alaikäset enkä ikinä tekis mitään alaikäsen kanssa. Mut silti pelkään sitä vaik tiiän et se ei oo totta. :D Sen takii usein jos joku näyttää lapsiaan esim. tiktokissa vähäpuikeisena nii joko en kato niitä tai sit peitän sormella et en nää niitä, hah.Ja hei, mulle ainaki on tosi helpottavaa kuulla et myös muilla on noita ajatuksia. Et joo, meitä on monta. :D
Siis joo ite tiiän pariki tyyppiä jotka on kertonu seksuaalisista pakkoajatuksista, niitä on myös mulla. Eli et todellakaan oo yksin ja se on tositosi yleistä. Eikä se missään nimeesä tarkota sitä et sä oikeesti tekisit tai haluaisin mitään semmosta. Ite esim. pelkään tosi paljon sitä et olisin pedofiili mikä on tosi ristiriitasta sen kanssa et mua ei todellakaan kiinnosta alaikäset enkä ikinä tekis mitään alaikäsen kanssa. Mut silti pelkään sitä vaik tiiän et se ei oo totta. :D Sen takii usein jos joku näyttää lapsiaan esim. tiktokissa vähäpuikeisena nii joko en kato niitä tai sit peitän sormella et en nää niitä, hah.
Ja hei, mulle ainaki on tosi helpottavaa kuulla et myös muilla on noita ajatuksia. Et joo, meitä on monta. :D