Keho Pulma kierukan kanssa

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
805
Mulle asetettiin kierukka viikko sitten. On ollut tiputteluvuotoa ja vähän runsaampaa vuotoa. Raskaudenehkäisyn takia se laitettiin, ja kun kysyy kaikkitietävältä internetiltä, niin ehkäisytehon varmistamiseksi täytyisi tunnustella ne poistolangat. Mun sormet vaan ovat liian lyhyet siihen. :D Nyt pelkään, että tulenkin raskaaksi ja täten olen joidenkin mielestä vastuuton ihminen. D: Olen lukenut kaikki ohjeet ja kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta aina voi murehtia. xD Onko muilla mitään kokemusta tällaisesta?

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
55
Jos on ongelmia kierukan kanssa niin pitäisi olla yhteydessä siihen tahoon joka sen kierukan sinulle asetti. Heidän kuuluu neuvoa mahdollisissa ongelmissa ja kysymyksissä. Jos ei ole kontrolliaikaa niin kannattaa yrittää soittaa ja hankkia aika.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
805
Jos on ongelmia kierukan kanssa niin pitäisi olla yhteydessä siihen tahoon joka sen kierukan sinulle asetti. Heidän kuuluu neuvoa mahdollisissa ongelmissa ja kysymyksissä. Jos ei ole kontrolliaikaa niin kannattaa yrittää soittaa ja hankkia aika.
Joo, näin mun varmaan täytyy tehdä. Kierukkaoppaassa luki, että kierukka pitäisi tarkistaa terveydenhuollossa 4-6 viikon kuluttua asetuksesta tai jotain sinne päin, mutta en oo saanut kontrolliaikaa. Lieneekö sekin joku tapa säästää terveydenhuollossa? En tiedä, mutta joo, kannattaa varmaan soittaa. Kiitos!

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
986
Ne langat on yllättävän pitkät joten kannattaa oikeasti olla yhteydessä johonkin jos et ite löydä niitä. Mut ne on myös tosi ohuet joten niitä voi olla vaikeaa havaita jos ne väistää koko ajan kun yrittää löytää.

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja