Normal
Toisaalta oon huomannu et mun mieliala ja ajatukset riippuu tosi palijon siitä mitä mun ympäristössä tapahtuu ja pieninkin stressi aiheuttaa tosi huonon olon mulle mikä sit vaikuttaa käytökseen. Ihan niinku en ossais erottaa itteeni yksilönä muusta maailmasta vaan oon riippuvainen siitä niinku vauva äidistä. Pitäisi keksiä joku ratkasu tähän.En tiiä voiskohan tää kesä auttaa kun pääsen kotoa pois ihan eri ympäristöön ja meen töihin. Semmone ns. itsenäistymisjakso jollain tapaa. Vois varmaan vähän kasvattaa mua henkisesti ja varmasti mielialaki paranee ku ei oo jatkuvaa piinaavaa painetta niskassa et jos en tee kotitöitä viiden minuutin sisällä nii oon samantien kyvytön ja huono 🙄
Toisaalta oon huomannu et mun mieliala ja ajatukset riippuu tosi palijon siitä mitä mun ympäristössä tapahtuu ja pieninkin stressi aiheuttaa tosi huonon olon mulle mikä sit vaikuttaa käytökseen. Ihan niinku en ossais erottaa itteeni yksilönä muusta maailmasta vaan oon riippuvainen siitä niinku vauva äidistä. Pitäisi keksiä joku ratkasu tähän.
En tiiä voiskohan tää kesä auttaa kun pääsen kotoa pois ihan eri ympäristöön ja meen töihin. Semmone ns. itsenäistymisjakso jollain tapaa. Vois varmaan vähän kasvattaa mua henkisesti ja varmasti mielialaki paranee ku ei oo jatkuvaa piinaavaa painetta niskassa et jos en tee kotitöitä viiden minuutin sisällä nii oon samantien kyvytön ja huono 🙄