Normal
Ootko kokeillut kirjoittaa ammattilaisille? Mä olen muutaman kerran kirjoittanut ja joskus kirjoitin kirjeenkin. Toki jotkut tapaamani psykologit, lääkärit tai psykiatrit (oon tavannut heitä paljon :D) ovat olleet lähinnä turhauttavia ja pahentaneet asioita.Teidän suhde on teidän suhde! Kukaan muu ei voi päättää siitä, miten teidän pitäisi tai ei pitäisi olla. D:Mun mielestä asioista on hyvä puhua suoraan. Voisin kysyä mun tyttöystävältä myös paljon tärkeitä asioita, vaikka ei ole helppoa. Asiat yleensä vaan paisuu pahemmiksi, jos niistä ei puhu. Voimia sulle. <3 Et oo ainoa. ❤️
Ootko kokeillut kirjoittaa ammattilaisille? Mä olen muutaman kerran kirjoittanut ja joskus kirjoitin kirjeenkin. Toki jotkut tapaamani psykologit, lääkärit tai psykiatrit (oon tavannut heitä paljon :D) ovat olleet lähinnä turhauttavia ja pahentaneet asioita.
Teidän suhde on teidän suhde! Kukaan muu ei voi päättää siitä, miten teidän pitäisi tai ei pitäisi olla. D:
Mun mielestä asioista on hyvä puhua suoraan. Voisin kysyä mun tyttöystävältä myös paljon tärkeitä asioita, vaikka ei ole helppoa. Asiat yleensä vaan paisuu pahemmiksi, jos niistä ei puhu. Voimia sulle. <3 Et oo ainoa. ❤️