Normal
Höh, onpa harmi, että lukioajat on sulle ollut niin epämukavii, että oot lopettanut senaikaiset harrastukset sen takii, etteivät ne enää niitä aikoja sua muistuttaisi. :(Itelläkin on näin lukioaikana ollut henkinen tuki niukkaa, koska en oo saannut kuulla muiden lukiolaisten kokemuksia lukiosta melkein ollenkaan. Olin ihan yllättynyt kakkosvuonna kuullessani, että meidän lukiolaiset jättävät työnsä usein viime tinkaan, sillä uskoin heidän olevan motivoituneempia ja parempia opiskelussa kuin mä. Nyt kun pari mun lukiotuttuu jätti mut, niin oon ihan allapäin ollut. Yks tutuista kyllästyi siihen, kuinka olin niin itsetuhoinen mm. koronan takii, aivan kuin hän olisi jättänyt mut oman onnen nojaan mätänemään. :(
Höh, onpa harmi, että lukioajat on sulle ollut niin epämukavii, että oot lopettanut senaikaiset harrastukset sen takii, etteivät ne enää niitä aikoja sua muistuttaisi. :(
Itelläkin on näin lukioaikana ollut henkinen tuki niukkaa, koska en oo saannut kuulla muiden lukiolaisten kokemuksia lukiosta melkein ollenkaan. Olin ihan yllättynyt kakkosvuonna kuullessani, että meidän lukiolaiset jättävät työnsä usein viime tinkaan, sillä uskoin heidän olevan motivoituneempia ja parempia opiskelussa kuin mä. Nyt kun pari mun lukiotuttuu jätti mut, niin oon ihan allapäin ollut. Yks tutuista kyllästyi siihen, kuinka olin niin itsetuhoinen mm. koronan takii, aivan kuin hän olisi jättänyt mut oman onnen nojaan mätänemään. :(