Normal
Osaisinpa edelleen itkeä. Itselläni on se ongelma nykyään, että välttelen niin voimakkaasti kokemasta ja näyttämästä tunteitani, että en pysty itkemään edes silloin kun se olisi oikeasti hyödyllistä. Itken joskus harvoin vain, kun olen varma siitä, että olen yksin eikä minua häiritä. Terapeuttikin välillä todennut että sinä se todella kerrot traumaattisesta tapahtumasta kuin ohimennen ja ilman, että se näkyy eleissäsi millään tavalla. Olen blockannut inhimilliset tunteet niin hyvin, että olen kadottanut ne.Älä ole kuin minä. Hyväksy itkuisuutesi, keho tietää kyllä, kun tunteet on paras päästää ulos. Välillä se tarve vain on useammin, se vaihtelee vaikka mitään ulkoista syytä ei ehkä olisikaan.
Osaisinpa edelleen itkeä. Itselläni on se ongelma nykyään, että välttelen niin voimakkaasti kokemasta ja näyttämästä tunteitani, että en pysty itkemään edes silloin kun se olisi oikeasti hyödyllistä. Itken joskus harvoin vain, kun olen varma siitä, että olen yksin eikä minua häiritä. Terapeuttikin välillä todennut että sinä se todella kerrot traumaattisesta tapahtumasta kuin ohimennen ja ilman, että se näkyy eleissäsi millään tavalla. Olen blockannut inhimilliset tunteet niin hyvin, että olen kadottanut ne.
Älä ole kuin minä. Hyväksy itkuisuutesi, keho tietää kyllä, kun tunteet on paras päästää ulos. Välillä se tarve vain on useammin, se vaihtelee vaikka mitään ulkoista syytä ei ehkä olisikaan.