Oon kasvanut ulos

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
110
Mun vaatteista muutaman vuoden aikana ;(( koosta xs kokoon m/l... typerät e-pillerit D:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,878
Vai otetaan sitä rojuja ränniin eikä laiteta geenejä kiertoon? Suoraan sanottuna sairaat setit.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
110
Mutta unohdin nyt tärkeimmän tästä, että oon menossa nyt valmistujaisjuhliin ja kaikki mun hienommat vaatteet on jo liian pieniä... nyyh

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
867
Mä oon kasvanu tasaseen tahtiin koko aikuisiän mutta nyt yhtäkkiä ihan kuukausien sisällä kaikki vaatteet kävi pieniksi :') syytän työttömyyttä ja kotona makaamista, töissä yleensä kutistun. Pitää varmaan hakea töitä :/

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
110
Mä oon kasvanu tasaseen tahtiin koko aikuisiän mutta nyt yhtäkkiä ihan kuukausien sisällä kaikki vaatteet kävi pieniksi :') syytän työttömyyttä ja kotona makaamista, töissä yleensä kutistun. Pitää varmaan hakea töitä :/
No jos et niin merkittävästi ruumiinrakenteelta ole kuitenkaan muuttunut niin turha niitä heittää pois, vielä on toivoa että mahdut niihin D:
mulla esim kasvoi no, rinnat ja pylly niin paljon ettei enää mee niiden takia kiinni mikään... toki vatsa myös viimeaikoina mutta eniten ottaa kiinni rinnuksista yleensä

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja