Keho Olen hyvin sairas :(

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Kunnon miesflunssa päällä. D:

Tai vaihtoehtoisesti olen sellainen viktoriaaninen lapsi joka kuolee influenssaan, ainakin makaan tismalleen samassa asennossa sängyssäni.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,880
Hyi m*esflunssa, pitäisi olla naisflunssa.. tasa-arvoa..

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,799
Mullakin oli joku kuolemantauti viimeviikolla. Korkeimmillaan kuumetta 39.1 astetta ;_;
Mut tuolla päiväkodissa missä nyt oon hoitajana (vaikka ei kyllä aina arvais etten ookkaan lapsi...) on kyllä ollu paljon liikkeellä

asiavirhe

kelohonka
Reaktioarvo
52
Mullakin oli joku kuolemantauti viimeviikolla. Korkeimmillaan kuumetta 39.1 astetta ;_;
Mut tuolla päiväkodissa missä nyt oon hoitajana (vaikka ei kyllä aina arvais etten ookkaan lapsi...) on kyllä ollu paljon liikkeellä
Mulla on varmaan kerran elämässäni noussut noin korkeaksi, harvemmin nousee edes oikeasti kuumeen puolelle. Tyypillisesti vaan sahaa siinä 37,5 molemmin puolin. Senpä takia kaikki taudit varmaan kestää hirveen pitkään, mulla on edelleen ihan ihme tukkoisuutta vaikka oon ollut ihan jalkeilla ja arjessa kiinni koko alkuviikon

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,799
Mulla on varmaan kerran elämässäni noussut noin korkeaksi, harvemmin nousee edes oikeasti kuumeen puolelle. Tyypillisesti vaan sahaa siinä 37,5 molemmin puolin. Senpä takia kaikki taudit varmaan kestää hirveen pitkään, mulla on edelleen ihan ihme tukkoisuutta vaikka oon ollut ihan jalkeilla ja arjessa kiinni koko alkuviikon
Mulla on siis yleensö ihan sama, saattaa olla viikkoja lämpö vähän koholla.
Mäkään en muista et mulla ois ikinä ollu yli 38° (paitsi tokan koronarokotteen jälkeen ja ehkä joskus niin pienenä etten ite muista)

Oon ittekki vielä ihan tukossa kaikista pään alueen limakalvoiltaD:

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja