Normal
Ymmärrän ja luulen, että olet aivan oikeassa. Itselleni ei ole koskaan tullut vastaan tapausta, jossa nepsy olisi heittäytynyt kädet ilmassa diagnoosin taakse ja vältellyt vastuuta. Ottaen huomioon myös sen, että monilla nepsyillä on vahva oikeudentunto, niin uskon, että on harvassa niitä ihmisiä, jotka käyttävät diagnoosia hyväkseen. Tietysti heitäkin silti on!Pikemminkin kuitenkin mun käsityksen mukaan monet pitävät hyvin tarkkaan huolta siitä, ettei kukaan ulkopuolinen tiedä, että on mitään diagnoosia. Mä kuulun siihen porukkaan, joka (muualla kuin netissä nimettömänä) on hiljaa diagnoosista/diagnooseista.
Ymmärrän ja luulen, että olet aivan oikeassa. Itselleni ei ole koskaan tullut vastaan tapausta, jossa nepsy olisi heittäytynyt kädet ilmassa diagnoosin taakse ja vältellyt vastuuta. Ottaen huomioon myös sen, että monilla nepsyillä on vahva oikeudentunto, niin uskon, että on harvassa niitä ihmisiä, jotka käyttävät diagnoosia hyväkseen. Tietysti heitäkin silti on!
Pikemminkin kuitenkin mun käsityksen mukaan monet pitävät hyvin tarkkaan huolta siitä, ettei kukaan ulkopuolinen tiedä, että on mitään diagnoosia. Mä kuulun siihen porukkaan, joka (muualla kuin netissä nimettömänä) on hiljaa diagnoosista/diagnooseista.