Normal
Kannattaa puhua kaikesta, mikä koskettaa sua enemmän tai vähemmän. En suosittele tekemään samaa virhettä kuin mä eli valehtelemaan terapeutille. Terapiaan on kuitenkin suht vaikea päästä nykyään (mä olen tuhlannut oman mahdollisuuteni valehtelemalla siellä), joten jos et tiedä, mistä puhua, niin puhu ainakin niin todenmukaisesti kuin pystyt. D:Mun on vaikea saada kiinni, mitä tarkoitat sillä, että yrität puhua mahdollisimman paljon totta, mutta silti tunnet, että valehtelet. D: Joka tapauksessa ongelmat luultavasti vain paisuvat, jos niistä ei puhu. Ei ole olemassa myöskään liian pahaa aihetta puhuttavaksi.
Kannattaa puhua kaikesta, mikä koskettaa sua enemmän tai vähemmän. En suosittele tekemään samaa virhettä kuin mä eli valehtelemaan terapeutille. Terapiaan on kuitenkin suht vaikea päästä nykyään (mä olen tuhlannut oman mahdollisuuteni valehtelemalla siellä), joten jos et tiedä, mistä puhua, niin puhu ainakin niin todenmukaisesti kuin pystyt. D:
Mun on vaikea saada kiinni, mitä tarkoitat sillä, että yrität puhua mahdollisimman paljon totta, mutta silti tunnet, että valehtelet. D: Joka tapauksessa ongelmat luultavasti vain paisuvat, jos niistä ei puhu. Ei ole olemassa myöskään liian pahaa aihetta puhuttavaksi.