Seurustelu Milloin ex-kumppania kohtaan tuntema viha väistyy?

lipstick

Uusi
Reaktioarvo
5
Erosta on kohta kuukausi. Tuntuu että muutun päivä päivältä vain vihaisemmaksi ja mun on oikeasti jo vaikea pärjätä tämän raivon kanssa. Eksän toiveesta kaikki välit on vedetty poikki, ja se varmaan on lisännyt kokemaani vihaa vain entisestään. Haluaisin saada kostettua jollain tapaa kaiken kivun mitä hän on minulle aiheuttanut.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,878
Tältä tuntuukin.
Sitä luulee, että se helpottaa, mutta petos on aina isku sydämeen.

Ja olen myös erään entisen puolison tappolistalla, oikeasti Puukko-Milla on julistanut ristiretken minua kohtaan ja vielä 12 vuotta eron jälkeen on mm. hakannut ystäväni, koska tämä erehtyi osallistumaan häihini..

lipstick

Uusi
Reaktioarvo
5
Sitä luulee, että se helpottaa, mutta petos on aina isku sydämeen.

Ja olen myös erään entisen puolison tappolistalla, oikeasti Puukko-Milla on julistanut ristiretken minua kohtaan ja vielä 12 vuotta eron jälkeen on mm. hakannut ystäväni, koska tämä erehtyi osallistumaan häihini..
Huhhuh

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
984
Ei ikinä, siis ei ikinä.
Oman kokemuksen perusteella ero alkaa tuntua oikeasti hyvältä ehkä puolen vuoden jälkeen mutta jos on tullut oikeasti loukatuksi ja satutetuksi niin viha alkaa kunnolla vasta nostaa päätään tässä vaiheessa.

Girlofpunk

Hera
Reaktioarvo
1,633
Aika helpottaa. Mulla taisi mennä melkein 4-6 vuotta kun oikeesti pystyin antamaan menneet anteeksi. Ja voin sanoa ettei ollut mikään maailman helpoin suhde. Väkivaltaa, pettämistä, syömisen, vaatetuksen ja ihmisten kanssa hengailun kontrolloimista. Jatkuvaa henkistä väkivaltaa.
Poliisi kuulustelu ja poliisit paikalla kuinkakohan monta kertaa...Että joo.

Nykyään tosin ollaan väleissä ja puhutaan melkein päivittäin. Olen unohtanut menneet. Elämä on liian lyhyt vihaan.

lipstick

Uusi
Reaktioarvo
5
Aika helpottaa. Mulla taisi mennä melkein 4-6 vuotta kun oikeesti pystyin antamaan menneet anteeksi. Ja voin sanoa ettei ollut mikään maailman helpoin suhde. Väkivaltaa, pettämistä, syömisen, vaatetuksen ja ihmisten kanssa hengailun kontrolloimista. Jatkuvaa henkistä väkivaltaa.
Poliisi kuulustelu ja poliisit paikalla kuinkakohan monta kertaa...Että joo.

Nykyään tosin ollaan väleissä ja puhutaan melkein päivittäin. Olen unohtanut menneet. Elämä on liian lyhyt vihaan.
Mulla on ollut tosi samanlainen suhde ja tuntuu, että nyt purkautuu ulos kaikki viha siitä mitä hän mulle suhteen aikana teki ja minkä olen vain sullonut mieleni perukoille. Oon lisäksi pitkävihainen muutenkin niin ahdistaa ajatus, että tulen seuraavat vuodet kieriskelemään vain katkeruudessa. :(

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
112
Ei kokemusta sinällään asiasta mutta muista vihasuhteista ihmisiin, ainakin niissä jossain välissä vaan tajuaa että nyt on aika päästää irti vihasta ja ettei se muuta asioita ainakaan itselle paremmaksi. Mutta sitä ennen pitää kyllä tuntea se viha kunnolla

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,878
Ei kokemusta sinällään asiasta mutta muista vihasuhteista ihmisiin, ainakin niissä jossain välissä vaan tajuaa että nyt on aika päästää irti vihasta ja ettei se muuta asioita ainakaan itselle paremmaksi. Mutta sitä ennen pitää kyllä tuntea se viha kunnolla
Ei vihasta pääse koskaan irti, siis se vaan muuttaa muotoaan.

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
112
Itselleni se on muodostanut kokonaisen persoonan, vaikkakin ymmärrän kun hakattiin puukolla ja nyrkeillä vuosia.
Nojoo, vaikea itsellä kommentoida tilanteita joissa on ollut lähisuhdeväkivaltaa, kun sellasta ei ole ollut mulla D:

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja