Normal
Olen nyt asunut yhdessä leirikeskuksessa viikon ja vielä on reilut kaksi tulossa. Oon ollu täällä onnellisempi kuin vuosiin ja oon syöny säännöllisesti ja nukkunutkin ihan hyviä määriä.Oon nyt syönyt lääkkeitä jonkun 5kk ja kyllä se mun mielestä vaikuttaa ja auttaa. On vaan vähän helpompaa. Pelottaa vaan että romahdan kunhan palaan kotiin ja tää kaikki purkautuu.Pääsin vihdoin psykiatriselle polille. En tiennyt että nykyään on olemassa mielisairaanhoitajia, mutta sellaiselle mulla olis aika tulossa lol
Olen nyt asunut yhdessä leirikeskuksessa viikon ja vielä on reilut kaksi tulossa. Oon ollu täällä onnellisempi kuin vuosiin ja oon syöny säännöllisesti ja nukkunutkin ihan hyviä määriä.
Oon nyt syönyt lääkkeitä jonkun 5kk ja kyllä se mun mielestä vaikuttaa ja auttaa. On vaan vähän helpompaa. Pelottaa vaan että romahdan kunhan palaan kotiin ja tää kaikki purkautuu.
Pääsin vihdoin psykiatriselle polille. En tiennyt että nykyään on olemassa mielisairaanhoitajia, mutta sellaiselle mulla olis aika tulossa lol