Normal
kirjat jotka voisin sanoneen muuttaneen elämääni tai ainakin jääneet hyvin mieleen:nälkäpelit.. (ne kirjat on vaa loistavia sai mut jo ala-asteella nousee mun kiusaajii vastaa xddd)huom kans se uus nälkäpeli balladi laululinnuista ja käärmeistä on tosi hyväjumalten verta suonissamme - katie lowe (aika uusi kirja mut ihan mahtava jäi hämmentynyt olo sen jälkeen mut joku siin tuntu loistavalta)nora robertsin koko quinnin veljekset sarja (rakastan rakastan rakastan.. löysin tän ensimmäisen kerran noin vuosi sitten ja oon lukenut jo 3 kertaa)
kirjat jotka voisin sanoneen muuttaneen elämääni tai ainakin jääneet hyvin mieleen:
nälkäpelit.. (ne kirjat on vaa loistavia sai mut jo ala-asteella nousee mun kiusaajii vastaa xddd)
huom kans se uus nälkäpeli balladi laululinnuista ja käärmeistä on tosi hyvä
jumalten verta suonissamme - katie lowe (aika uusi kirja mut ihan mahtava jäi hämmentynyt olo sen jälkeen mut joku siin tuntu loistavalta)
nora robertsin koko quinnin veljekset sarja (rakastan rakastan rakastan.. löysin tän ensimmäisen kerran noin vuosi sitten ja oon lukenut jo 3 kertaa)