Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Lol mikä mul on hätänä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 75221" data-attributes="member: 34"><p>Nonii voi vittu, näin taas unta timpast, e:stä ja j:kin siellä oli.</p><p></p><p>....... Ihmettelen että mistä j siihen tuli, ja toisaalta e myös oli aika random. Timppaa en sinänsä ihmettele juurikaan, se ny o nii basic </p><p></p><p>Mut e:n näkeminen siinä unessa oli kyl yllättävän raastavaa. Siis niiku iha oikeestiki. En tykkää yhtään, jotenki nyt taas ajattelen sitä enemmän ja eihhhh D= en voi vittu uskoo tätä. J taas ei ollu yhtään raastava kohta, no ehkä vähän tho. Ja timppa oli super raastavaa myös, se ja e oli pahimmat i think. Mut en tajuu mitä siin tapahtu, ihan ku e ois jotenki huolehtinu must siinä, en tiiä olinko kännissä tai jotain?????? Muistan kans sen et about lojuin jossai siin ja kai mul oli just joku humalatila tai joku muu minkä takii olin iha vitu heikos hapes ja sit j katto mua jonku tiskin yli (en tiiä jos se oli joku baari tai jotain) ja jotenki vähän naurahti siinä ja oli silleen "aha :D" tai jotai mutta en tiiä auttoko se mua sit ku ei se ehkä ees tajunnu xDd mut joo siis loppujen lopuksi vaa iha hirvee uni xDD siis kaikista eniten vituttaa varmaa se et e:n piti olla siinä 😑😑😑😑 ja timpan näkeminen kans raasto. Ja ööh niin hetkine ihan ku siin ois ollu myös bb-anssi mutta tietääkseni en oo ihastunu siihen mutta ehkä se oli muute vaa siinä. Oli siin varmaan jotai mun entisii luokkalaisiiki. Emt. Hirveetä :D</p><p></p><p>Ja koska tää unijuttu ei ollu tarpeeksi ni viel sain melkee sydärin ku salkkareihi tuli se näyttelijä joka näytteli kontio & parmasissa Veronicaa 🤔🤔🤔🤔🤔 ooook kiitti. Tai ainaski se näytti ihan siltä, on se pakko olla se😭😑</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 75221, member: 34"] Nonii voi vittu, näin taas unta timpast, e:stä ja j:kin siellä oli. ....... Ihmettelen että mistä j siihen tuli, ja toisaalta e myös oli aika random. Timppaa en sinänsä ihmettele juurikaan, se ny o nii basic Mut e:n näkeminen siinä unessa oli kyl yllättävän raastavaa. Siis niiku iha oikeestiki. En tykkää yhtään, jotenki nyt taas ajattelen sitä enemmän ja eihhhh D= en voi vittu uskoo tätä. J taas ei ollu yhtään raastava kohta, no ehkä vähän tho. Ja timppa oli super raastavaa myös, se ja e oli pahimmat i think. Mut en tajuu mitä siin tapahtu, ihan ku e ois jotenki huolehtinu must siinä, en tiiä olinko kännissä tai jotain?????? Muistan kans sen et about lojuin jossai siin ja kai mul oli just joku humalatila tai joku muu minkä takii olin iha vitu heikos hapes ja sit j katto mua jonku tiskin yli (en tiiä jos se oli joku baari tai jotain) ja jotenki vähän naurahti siinä ja oli silleen "aha :D" tai jotai mutta en tiiä auttoko se mua sit ku ei se ehkä ees tajunnu xDd mut joo siis loppujen lopuksi vaa iha hirvee uni xDD siis kaikista eniten vituttaa varmaa se et e:n piti olla siinä 😑😑😑😑 ja timpan näkeminen kans raasto. Ja ööh niin hetkine ihan ku siin ois ollu myös bb-anssi mutta tietääkseni en oo ihastunu siihen mutta ehkä se oli muute vaa siinä. Oli siin varmaan jotai mun entisii luokkalaisiiki. Emt. Hirveetä :D Ja koska tää unijuttu ei ollu tarpeeksi ni viel sain melkee sydärin ku salkkareihi tuli se näyttelijä joka näytteli kontio & parmasissa Veronicaa 🤔🤔🤔🤔🤔 ooook kiitti. Tai ainaski se näytti ihan siltä, on se pakko olla se😭😑 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Lol mikä mul on hätänä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja