Mulle käy usein niin, että levitän ensin kaikki vaatteet ympäriinsä ja tulenkin sitten tulokseen, etten jaksakaan siivota. Kiva raivata sitä kaaosta sitten. :D
Mulle käy usein niin, että levitän ensin kaikki vaatteet ympäriinsä ja tulenkin sitten tulokseen, etten jaksakaan siivota. Kiva raivata sitä kaaosta sitten. :D
Se on yhtä kamalaa joka kerta! Aina kauhea miettiminen, mitä heittää pois ja mitä säilyttää. Mitä jos kuitenkin joskus tarvitseekin sitä 15 vuotta vanhaa toppia?
Viime vuoden maaliskuussa intouduin siivoamaan vaatekaappini ja karsimaan pois vaatteet, joita en enää käyttänyt. Oli ihan kiva puuhastella sen parissa, kun koeviikko oli vihdoin ohi ja viikonlopun sai levätä ennen kokonaisen etäjakson alkua.
jep aivan kamalaa, varsinkin kun kaappi on niin pieni ettei sinne mahdu paljoa mitään ja yrittää siinä sitten jotain järjestellä kun ei ne sinne kuitenkaan mahdu..