Normal
Tekisi mieli lyödä lottolappu siitä, mikä on kirjoitustaidon kokeen teema tällä kerralla. Näin unta että se oli rakkaus ja yksi aihe oli rakkauden säännöt, mä kirjoitin jostain sateenkaarivähemmistöjen oikeudesta rakastaa, mun tekstin otsikko oli "Rakkaus on rakkautta vain harvoille ja valituille". Kritisoin mun tekstissä sitä, että kuinka on mahdollista, että Yhdistyneiden kansakuntien alla sääntöpohjaisessa maailmassa on lukuisia toistensa kanssa ristiriidassa olevia sääntöjä sille, kuka saa rakastaa ja ketä, esimerkkinä Yhdysvaltojen viimeaikainen kehitys.Jos tulee tää teema niin vittu mä oon meedio ja kaiken lisäksi mulla on tekstikin valmiina jo :D
Tekisi mieli lyödä lottolappu siitä, mikä on kirjoitustaidon kokeen teema tällä kerralla. Näin unta että se oli rakkaus ja yksi aihe oli rakkauden säännöt, mä kirjoitin jostain sateenkaarivähemmistöjen oikeudesta rakastaa, mun tekstin otsikko oli "Rakkaus on rakkautta vain harvoille ja valituille". Kritisoin mun tekstissä sitä, että kuinka on mahdollista, että Yhdistyneiden kansakuntien alla sääntöpohjaisessa maailmassa on lukuisia toistensa kanssa ristiriidassa olevia sääntöjä sille, kuka saa rakastaa ja ketä, esimerkkinä Yhdysvaltojen viimeaikainen kehitys.
Jos tulee tää teema niin vittu mä oon meedio ja kaiken lisäksi mulla on tekstikin valmiina jo :D