Normal
hei joo mul on käytös tälki hetkel joku garnierin hoitoaine ja on toiminut ihan hyvin :)Aluksi kokeilin jotain gurly girl sarjaa, mutta loppujenlopuksi aika kalliiksi tulee ostaa ne jokainen vaihe.ja ei mul oli todella hyvässä kunnossa hiukset kun otin viimevuonna permanentin. nyt ne on kuivat ja suorat johtuen siitä etten huolehdi niistä ja siitä että leikkasin niitä joten mulla on enää ehkä enintään 2/3 kiharaa ja se ei pysy enää niin hyvin. Oon "värjännyt" kerran alimmaisia hiuksia vähän(väri ei pysynyt edes) joten mun hiuksia ei ole käsitelty kovin paljon. Otan ehkä kun on rahaa laittaa.
hei joo mul on käytös tälki hetkel joku garnierin hoitoaine ja on toiminut ihan hyvin :)
Aluksi kokeilin jotain gurly girl sarjaa, mutta loppujenlopuksi aika kalliiksi tulee ostaa ne jokainen vaihe.
ja ei mul oli todella hyvässä kunnossa hiukset kun otin viimevuonna permanentin. nyt ne on kuivat ja suorat johtuen siitä etten huolehdi niistä ja siitä että leikkasin niitä joten mulla on enää ehkä enintään 2/3 kiharaa ja se ei pysy enää niin hyvin. Oon "värjännyt" kerran alimmaisia hiuksia vähän(väri ei pysynyt edes) joten mun hiuksia ei ole käsitelty kovin paljon. Otan ehkä kun on rahaa laittaa.