Normal
Opiskelen koulussa englannin ja ruotsin lisäksi ranskaa. Joskus yritin opiskella koreaa itsenäisesti, nykyään osaan lukea merkkejä ja sanoa jotain peruslauseita ja laskea tuhanteen. Venäjä ja japani kiinnostaisi myös, kyrillisiä kirjaimiakin opettelin lukemaan ja osaan nykyisellään muutamia.Voisi ehkä hieman yrittää aktivoitua tässäkin asiassa.Vinkkejä ei pahemmin ole, mutta ehdottomasti jos haluaa parantaa sanavarastoa ja ääntämistään kielessä, kannattaa kuunnella musiikkia kyseisellä kielellä! Tätä on ehdotettu jo useaan kertaan täällä. Itse olen ainakin huomannut koulun ranskantunneilla muistavani ihan jotain outoja sanoja joita ei varmasti ole missään vielä tullut, mutta jotka olen lauluista kuullut. Lisäksi ääntämykseni on parempi, siitäkin uskaltaisin syyttää musiikkia.
Opiskelen koulussa englannin ja ruotsin lisäksi ranskaa. Joskus yritin opiskella koreaa itsenäisesti, nykyään osaan lukea merkkejä ja sanoa jotain peruslauseita ja laskea tuhanteen. Venäjä ja japani kiinnostaisi myös, kyrillisiä kirjaimiakin opettelin lukemaan ja osaan nykyisellään muutamia.
Voisi ehkä hieman yrittää aktivoitua tässäkin asiassa.
Vinkkejä ei pahemmin ole, mutta ehdottomasti jos haluaa parantaa sanavarastoa ja ääntämistään kielessä, kannattaa kuunnella musiikkia kyseisellä kielellä! Tätä on ehdotettu jo useaan kertaan täällä. Itse olen ainakin huomannut koulun ranskantunneilla muistavani ihan jotain outoja sanoja joita ei varmasti ole missään vielä tullut, mutta jotka olen lauluista kuullut. Lisäksi ääntämykseni on parempi, siitäkin uskaltaisin syyttää musiikkia.