Normal
Mulla määrättiin aripipratsolia pakko-oireisen häiriön takia yhdessä jonkun mielialalääkkeen kanssa. Psykoosioireilua ei ole mullakaan ollut, mutta tietääkseni pieninä annoksina noita lääkkeitä voi käyttää, vaikka ei olisikaan kyse psykoottisuudesta. Mulla kyseinen lääke toimi ihan hyvin eikä ilmennyt haittavaikutuksia. Pidin myös siitä, että kyseinen lääke ei väsyttänyt, pikemminkin piristi.Nyt aripipratsol on multa purettu pois. Söin sitä melkein kaksi vuotta eikä se turha ollut. Jos oma tilanne on hankala, niin kannattaa kokeilla. :3
Mulla määrättiin aripipratsolia pakko-oireisen häiriön takia yhdessä jonkun mielialalääkkeen kanssa. Psykoosioireilua ei ole mullakaan ollut, mutta tietääkseni pieninä annoksina noita lääkkeitä voi käyttää, vaikka ei olisikaan kyse psykoottisuudesta. Mulla kyseinen lääke toimi ihan hyvin eikä ilmennyt haittavaikutuksia. Pidin myös siitä, että kyseinen lääke ei väsyttänyt, pikemminkin piristi.
Nyt aripipratsol on multa purettu pois. Söin sitä melkein kaksi vuotta eikä se turha ollut. Jos oma tilanne on hankala, niin kannattaa kokeilla. :3