Normal
Itse tein blogin joskus talvella, mutta oon sinnekin kirjoittanut tasan kaksi postausta. Toki jos yrittäisin enemmän ja laittaisin vaikka instagramiin linkkiä niin joitain saattaisi kiinnostaa, mutta todellisuudessa on tuo blogikulttuuri tainnut vähän kupsahtaa D:Rakastin kirjoittaa blogia joskus ja ois ihanaa jos se ois vielä niin iso juttu, että porukka oikeasti vielä lukisi ja kirjoittaisi. Nykyäänhän moni käyttää nimenomaan instagramia sellasena "blogina" ja oon sitä itsekin harkinnut, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä instaa semmosena paikkana.
Itse tein blogin joskus talvella, mutta oon sinnekin kirjoittanut tasan kaksi postausta. Toki jos yrittäisin enemmän ja laittaisin vaikka instagramiin linkkiä niin joitain saattaisi kiinnostaa, mutta todellisuudessa on tuo blogikulttuuri tainnut vähän kupsahtaa D:
Rakastin kirjoittaa blogia joskus ja ois ihanaa jos se ois vielä niin iso juttu, että porukka oikeasti vielä lukisi ja kirjoittaisi. Nykyäänhän moni käyttää nimenomaan instagramia sellasena "blogina" ja oon sitä itsekin harkinnut, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä instaa semmosena paikkana.