Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joo vittu ahistavaa vihaan tätä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 76289" data-attributes="member: 34"><p>Siis esim se mun terapeuttiki sano musy et vaikutan ulospäin niiin rauhalliselt et se ei koskaan vois uskoa että mul jotenki kuohuis tunteet ihan hirveesti. Että onko se sit joku juttu et ulospäin oon rauhallinen mutta mieli on niin levoton ku olla voi. Vaikka siis kyllähän mä chillikin osaan olla. Aina vitsaillaa vanhempienki kaa siit kuinka minä ja isä ollaan just semmosia et ei oo kiire minnekään ja kävellää aika hitaasti ja nukutaan pitkään eikä herätä ääniin yleensä ja ollaan just semmosia chillejä ja rauhallisia. Mutta sit kuitenkin mulla on nää tunneskaalat jotka menee aivan miten sattuu ja kuohuu ja kuohuu ja on niin voimakasta tunnetta jos jonkinmoista, eikä pelkästään ihastuksen tunteet vaan kaikki, ahistus, pelko, syyllisyys, häpeä, ilo, nauru, jännitys, käytännössä kaikki. Oon niin rauhallinen muka ja silti mun tunteet on random vuoristorataa. Kun sit taas mun isällä ei ilmeisesti oo sellasta. Se saattaa kyl olla joskus pinna kireellä mutta ei se ota asioita yleensä samalla tavalla ku minä. Kai silläkin tunne-elämä on mutta mun mielestä sillä ei pompi miten sattuu nää niiku mulla. Siis sen takia mä alunperin epäilin itelläni epävakaata koska sana "epävakaa" kuvaa mua niin jotenkin spot on. Siis sillee "epävakaa tunne-elämä" on just se mitä sanoisin itestäni. En sano että se menee välttämättä niin yli että se ois joku häiriö, en tiedä, mutta se voi olla ihan pelkkää luonteenpiirrettäkin. Jotkut hyppii tunteesta ja mielialasta toiseen eikä se aina oo häiriö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 76289, member: 34"] Siis esim se mun terapeuttiki sano musy et vaikutan ulospäin niiin rauhalliselt et se ei koskaan vois uskoa että mul jotenki kuohuis tunteet ihan hirveesti. Että onko se sit joku juttu et ulospäin oon rauhallinen mutta mieli on niin levoton ku olla voi. Vaikka siis kyllähän mä chillikin osaan olla. Aina vitsaillaa vanhempienki kaa siit kuinka minä ja isä ollaan just semmosia et ei oo kiire minnekään ja kävellää aika hitaasti ja nukutaan pitkään eikä herätä ääniin yleensä ja ollaan just semmosia chillejä ja rauhallisia. Mutta sit kuitenkin mulla on nää tunneskaalat jotka menee aivan miten sattuu ja kuohuu ja kuohuu ja on niin voimakasta tunnetta jos jonkinmoista, eikä pelkästään ihastuksen tunteet vaan kaikki, ahistus, pelko, syyllisyys, häpeä, ilo, nauru, jännitys, käytännössä kaikki. Oon niin rauhallinen muka ja silti mun tunteet on random vuoristorataa. Kun sit taas mun isällä ei ilmeisesti oo sellasta. Se saattaa kyl olla joskus pinna kireellä mutta ei se ota asioita yleensä samalla tavalla ku minä. Kai silläkin tunne-elämä on mutta mun mielestä sillä ei pompi miten sattuu nää niiku mulla. Siis sen takia mä alunperin epäilin itelläni epävakaata koska sana "epävakaa" kuvaa mua niin jotenkin spot on. Siis sillee "epävakaa tunne-elämä" on just se mitä sanoisin itestäni. En sano että se menee välttämättä niin yli että se ois joku häiriö, en tiedä, mutta se voi olla ihan pelkkää luonteenpiirrettäkin. Jotkut hyppii tunteesta ja mielialasta toiseen eikä se aina oo häiriö. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joo vittu ahistavaa vihaan tätä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja