Joku äijä sit seurasi mua kun olin menossa kotiin :)))

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,707
Juu jep hauskaa :))) Ei se tosin tainnu ihan kokonaan nähä minne menin koska juoksin oikopolkuu pitkin.

Mut ehkä pikkusen ahdistavaa

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Reaktioarvo
767
Kävelin muutama vuosi sitten yksin baarista kotiin. Kuulin jo sillalla kävellessä askelia mun takaa ja sit loppumetreillä mun seuraan liittyi joku mies joka ei millään uskonut, että haluan kävellä yksin ja että en tarvi seuraa. Siinä se intti koko matkan, että ”ei häntä tarvitse pelätä” ja että ”siksikö en halua hänen seuraa kun on ulkomaalainen” vaikkei mua vähempää olis voinu kiinnostaa onko suomalainen vai ei.

Yritti vielä halatakin kun olin jo 10 metrin päässä mun rappukäytävän ovesta. En ymmärrä miksei voi kerrasta uskoa että ei on ei.

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
676
Suosittelen soittamaan kaverille tai jollekin muulle tutulle tällaisissa tilanteissa. Ymmärrän kyllä, ettei se aina tule mieleen. Yksin ei kuitenkaan kannata jäädä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,880
Kunhan menen koneelle, niin kerron hauskan jutun asiaan liittyen.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,707
Kävelin muutama vuosi sitten yksin baarista kotiin. Kuulin jo sillalla kävellessä askelia mun takaa ja sit loppumetreillä mun seuraan liittyi joku mies joka ei millään uskonut, että haluan kävellä yksin ja että en tarvi seuraa. Siinä se intti koko matkan, että ”ei häntä tarvitse pelätä” ja että ”siksikö en halua hänen seuraa kun on ulkomaalainen” vaikkei mua vähempää olis voinu kiinnostaa onko suomalainen vai ei.

Yritti vielä halatakin kun olin jo 10 metrin päässä mun rappukäytävän ovesta. En ymmärrä miksei voi kerrasta uskoa että ei on ei.
No hyi että D::: Kaiken huippu tuo syyllistäminen ja rasismikortin esiinvetäminen. Niinku ei, mua ei kiinnosta ootko ulkomaalainen vaa mua kiinnostaa se että lakkaat ahistelemasta...

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,707
Suosittelen soittamaan kaverille tai jollekin muulle tutulle tällaisissa tilanteissa. Ymmärrän kyllä, ettei se aina tule mieleen. Yksin ei kuitenkaan kannata jäädä.
Joo, mää soitin mun poikaystävälle. Toki se ei vielä sillon vastannu mut sit ku vastasi nii lähtivät sen isän kaa vauhdilla ettii sitä tyyppiä ja kyselivät multa tuntomerkkejä :') Poikaystävä tuli myös loppuillaksi mun luo kun en halunnut olla yksin. Isänsä sano vielä että jos tapahtuu uudelleen nii pittää soittaa suoraan hänelle ku ehtii auttaa nopeammin ku mun poikaystävä

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
803
Joo, mää soitin mun poikaystävälle. Toki se ei vielä sillon vastannu mut sit ku vastasi nii lähtivät sen isän kaa vauhdilla ettii sitä tyyppiä ja kyselivät multa tuntomerkkejä :') Poikaystävä tuli myös loppuillaksi mun luo kun en halunnut olla yksin. Isänsä sano vielä että jos tapahtuu uudelleen nii pittää soittaa suoraan hänelle ku ehtii auttaa nopeammin ku mun poikaystävä
Ihanaa välittämistä ja arvostettavaa reagointia heiltä! Varmasti oli kuumottava tilanne. D: Hyvä, ettei mitään pahempaa tapahtunut!

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,707
Ihanaa välittämistä ja arvostettavaa reagointia heiltä! Varmasti oli kuumottava tilanne. D: Hyvä, ettei mitään pahempaa tapahtunut!
Joo, tunnen itteni aina tosi onnekkaaksi kun mulla on heijät:') <3 Sillai hauska et vaikka mun py on heijän perheen nuorin nii silti se ja sen vanhemmat ja veli kohtelee mua usein niinku oisin jotenki pieni ja hauras ja tarviin huolenpitoa xD Ei se kyllä haittaa yhtään, jotenni ihana kun he kaikki tykkää musta nii hirveästi :3

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,880
Kunhan menen koneelle, niin kerron hauskan jutun asiaan liittyen.
No niin:
Vuosia sitten Helsingissä asuessani, taisi olla 2008 lähdin kävelylle keskustaan (oikeammin kantakaupunkiin). Metrolla Kamppiin ja sieltä kävelin kohti Mechelininkatua, sattumalta jo Kauppakorkeakoulujen kohdilla eteeni n. 20-30 metrin eteen sattui joku aasialainen nainen ja käveltiin sinne Mechelininkadulle, kohti pohjoista (oma määränpääni oli mennä Sibelius-monumentille, istua rannassa ja sitten jatkaa Meilahden kalliolle) eli parisen kilometriä. Se nainen alkoi hermostumaan, kun käveltiin samaa katua pitkin eikä tullut juuri vastaantulijoita, vaikka oli arkiaamupäivä.
Kesäkadun kohdalle se nainen ylitti tien, ja itsekin sprinttasin toiselle puolelle katua samoihin aikoihin, kun huomasin valojen vaihtuneen kauempana eli joutuisin keskeyttämään reippaan kävelyni valoihin. Hiivatti, kun se nainen sen jälkeen veti ritolat ja juoksi niin kovaa kuin jaksoi ties minne, itse tajusin vasta siellä puistossa, että luuli että jahtasin sitä ja yritin tehdä liikkeeni, koska Kesäkadun jälkeen alkaa se Sibeliuksen puisto.
Puistossa sitten ostin mehujää-telön ja jatkoin matkaani.

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja