Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 31602" data-attributes="member: 34"><p><em>Vielä yksi laulu</em></p><p><em>Sille jota ikinä emme saa</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>joo pitäisköhä lopettaa dokaamine ja syödä jotain ruokaaki joskus</p><p></p><p>Noooh tää on vasta viides i think. Joten ei hätää. Itkettää kyllä ku katoin kyseenalaista matskuu mm. Hobist ja toki myös t ja h ja p. Vittu. Tavallaan tekis mieli kattoo se joku uus vidi mikä youtubee on tullu hessust jossai missä lie ohjelmas mut vittu ko ei uskalla huohhhh. Olispa asiat helppoja. Toisaalta tekid mieli kattoo mankelii tho mut ,,,,,, huo9hh idioootit oikeesti en ymmärrä ku enboo vittu tehny mitään väärää ja silti must tuntuu silt et oon tehny kaiken väärin. Huoh. Also vituttaa ku mut tuntuu et tyyliin eilen mun sukupuoli jokseenkin ehkä shiftas enemmän sinne enbyn puolelle ja oikeest se Hämmennyksen tunne ja nyt oon taas vaa sillee voi vittu mikä siinä on niin vitun vaikeeta identifioituu naiseks. Hallelujaaa oikeesti. Mut EI SIT. NOH, kohta se varmaan shiftaa takas naiseks että ei siinä. Katsellaan. Mihin tää menee. Ja muutenki mitä vittua oikeesti aaaa mua huimaa siis miten mun ihastus kuviot voi mennä näin. Emmä ees tiedä mitn se on mahollista et näin käy. Näköjään mietkn eniten täl hetkel timppaa hessuu potee marii ja pepee ja hobii. Mut ehk muitaki mut vähemmän i guess. Mut on tää ny saatsna. Also kuka ei kuulu joukkoon 😂😂 hobi, sanoisin. Kaikki muut yli 50v tai jotain sit hobi siel sillee "😏😏😎😎" rääääähh</p><p></p><p>Huhhuh vittu oikeest MY BISEXUAL ASS. Weak asf </p><p></p><p>Vitu alan oikeest olla hieman humalas mut perkele ihsm. Huohhhhhhhhhhkgkgfkfkfnbffkkfkfkfkfkfk MIKS!</p><p></p><p>En uskalla oikeest. En uskalla ajatella. En uskalla kattoo noita. Tekis oikeest mieli kattoo tyylin mankelii ta jtn smut hiezän ettei kannata s khl etm</p><p></p><p>On tost ei ny sanu enää mitään dekvää XDDDDD ONH. SKSJSJJYHKKH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 31602, member: 34"] [I]Vielä yksi laulu Sille jota ikinä emme saa [/I] joo pitäisköhä lopettaa dokaamine ja syödä jotain ruokaaki joskus Noooh tää on vasta viides i think. Joten ei hätää. Itkettää kyllä ku katoin kyseenalaista matskuu mm. Hobist ja toki myös t ja h ja p. Vittu. Tavallaan tekis mieli kattoo se joku uus vidi mikä youtubee on tullu hessust jossai missä lie ohjelmas mut vittu ko ei uskalla huohhhh. Olispa asiat helppoja. Toisaalta tekid mieli kattoo mankelii tho mut ,,,,,, huo9hh idioootit oikeesti en ymmärrä ku enboo vittu tehny mitään väärää ja silti must tuntuu silt et oon tehny kaiken väärin. Huoh. Also vituttaa ku mut tuntuu et tyyliin eilen mun sukupuoli jokseenkin ehkä shiftas enemmän sinne enbyn puolelle ja oikeest se Hämmennyksen tunne ja nyt oon taas vaa sillee voi vittu mikä siinä on niin vitun vaikeeta identifioituu naiseks. Hallelujaaa oikeesti. Mut EI SIT. NOH, kohta se varmaan shiftaa takas naiseks että ei siinä. Katsellaan. Mihin tää menee. Ja muutenki mitä vittua oikeesti aaaa mua huimaa siis miten mun ihastus kuviot voi mennä näin. Emmä ees tiedä mitn se on mahollista et näin käy. Näköjään mietkn eniten täl hetkel timppaa hessuu potee marii ja pepee ja hobii. Mut ehk muitaki mut vähemmän i guess. Mut on tää ny saatsna. Also kuka ei kuulu joukkoon 😂😂 hobi, sanoisin. Kaikki muut yli 50v tai jotain sit hobi siel sillee "😏😏😎😎" rääääähh Huhhuh vittu oikeest MY BISEXUAL ASS. Weak asf Vitu alan oikeest olla hieman humalas mut perkele ihsm. Huohhhhhhhhhhkgkgfkfkfnbffkkfkfkfkfkfk MIKS! En uskalla oikeest. En uskalla ajatella. En uskalla kattoo noita. Tekis oikeest mieli kattoo tyylin mankelii ta jtn smut hiezän ettei kannata s khl etm On tost ei ny sanu enää mitään dekvää XDDDDD ONH. SKSJSJJYHKKH [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja